دومین سالگرد جهادگرشهید «محمد عارف کاظمی» در سیمرغ برگزار شد
دومين سالگرد جهادگرشهيد «محمد عارف کاظمي» در سيمرغ برگزار شد

دومین سالگرد جهادگرشهید «محمد عارف کاظمی» در سیمرغ برگزار شد

دومين سالگرد جهادگر شهيد «محمد عارف کاظمي» در سيمرغ با حضور مسئولين اين شهرستان و فعالين کانون هاي مساجد سيمرغ با تقديم هديه مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) به خانواده اين شهيد برگزار شد.
شناسه خبر : 36068 تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۱

«سید امین هاشمی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: دومین سالگرد جهادگرشهید «محمد عارف کاظمی» در سیمرغ با حضور مسئولین  استانی و شهرستانی و فعالین کانون های مساجد سیمرغ با اهدای هدیه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) شامل چفیه، تسبیح و مهر معظم له از طرف بیت رهبر معظم انقلاب به خانواده این شهید برگزار شد.

مدیر کانون شهید صمصام طور مسجد جامع سیمرغ افزود: در این یادواره مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان سیمرغ سردار «سیاوش مسلمی»، فرمانده سپاه کربلا مازندران، حجت الاسلام «محمد نسب»، امام جمعه سیمرغ و مسئولین دیگر، شرکت گسترده ای داشتند.

وی با اشاره به همکاری کانون های فرهنگی هنری شهید صمصام طور و شهید احمد جعفری کارتیج کلا سیمرغ، اظهار کرد: این مراسم باشکوه با فعالیت های فرهنگی بچه های مسجد جامع و صاحب الزمان شهرستان سیمرغ انجام شد.

هاشمی با اشاره به سخنرانی سردار کاجی در این مراسم که شهید «محمد عارف کاظمی» را از جوانان مسجدی و نماد جهاد در راه خدا و رفیق شهید برای قشر جوان و نوجوانان مسجدی در شهرستان سیمرغ دانست، بیان کرد: حضور باشکوه اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه در یادواره شهدا بیانگر تداوم ارزش هایی نظیر ایثار و شهادت و قدردانی از زحمات و صبوری خانواده شهدا است و اینگونه از برنامه های ارزشی باید تداوم داشته باشد.

وی ابراز کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شرکت در یادواره شهدا و قدردانی از خانواده این دلاورمردان را یک وظیفه می دانند و در مناسبت های مختلف به ویژه طرح ملی سه شنبه های تکریم به تکریم آنها اقدام می کنند که از خانواده شهید «محمدعارف کاظمی» نیز در راستای این طرح قدردانی بعمل آمد.

هاشمی ضمن قدردانی از ستاد برگزاری اولین شهید جهادگر استان مازندران، گفت: به مناسبت 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و همزمان با سالروز شهادت پاسدار شهید «محمدعارف کاظمی» که از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع شهرستان سیمرغ بود از خانواده این شهید والامقام تجلیل شد.