غرس نهال به همت کانون فرهنگی هنری ثقلین بابلسر
غرس نهال به همت کانون فرهنگي هنري ثقلين بابلسر
جهت بزرگداشت تاسیس کانون های مساجد صورت پذیرفت؛

غرس نهال به همت کانون فرهنگی هنری ثقلین بابلسر

امام جماعت کانون فرهنگي هنري ثقلين مسجد جامع اميرالمومنين بابلسر با اشاره به اينکه فرهنگ درختکاري از آموزه هاي ديني است و به اين مهم سفارش بسيار شده است از غرس نهال به همت اين کانون جهت بزرگداشت بيست و نهمين سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خبر داد.
شناسه خبر : 36066 تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۷

حجت الاسلام «محمدصادق حاجی زاده» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: یک نهال به همت کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع امیرالمومنین بابلسر به مناسبت هفته درختکاری و بزرگداشت بیست و نهمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد غرس شد.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع اميرالمومنين بابلسر با اشاره به اینکه فرهنگ درختکاری از آموزه های دینی است و به این مهم سفارش بسیار شده است، اظهار کرد: روح انسان با زیبایی مانوس است و می توان با غرس نهال و کوشا بودن جهت حفظ آن به زیبایی طبیعت کمک کنیم.

 

وی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع اميرالمومنين بابلسر یکی از فعالیت های خود را فرهنگ سازی اهمیت کاشت درخت و صیانت از منابع طبیعی و انتقال میراث اجداد به آیندگان قرار داده تا اقشار مختلف مردم به فعالیت های مختلف کانون های فهما آشنایی پیدا کنند.

 

حجت الاسلام حاجی زاده ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع اميرالمومنين بابلسر جهت گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد اقدام به برنامه های متنوع برای گرامیداشت آن اقدام کرد تا تاثیرگذاری و برکات این مراکز هر چه بیشتر در جامعه تبیین شود.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع اميرالمومنين شهرستان بابلسر در دهستان پازوار، روستای سرحمام این شهرستان واقع است.