دیدار و تکریم ازخانواده شهید «علیرضا پناهی» در جویبار
ديدار و تکريم ازخانواده شهيد «عليرضا پناهي» در جويبار
به مناسبت 18 اسفند صورت پذیرفت:

دیدار و تکریم ازخانواده شهید «علیرضا پناهی» در جویبار

خانواده شهيد «عليرضا پناهي» در جويبار به مناسبت 18 اسفند و بيست و نهمين سال تاسيس کانون هاي فهما با حضور سرپرست ستاد فهما مازندران مورد تکريم قرار گرفتند و بر ادامه اهداف شهدا در اين ديدار صميمانه تاکيد شد.
شناسه خبر : 35984 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران به مناسبت 18 اسفند و بیست و نهمین سال تاسیس کانون های فهما با خانواده شهید «علیرضا پناهی» در جویبار دیدار و گفت و گوی صمیانه ای داشت.

 

حجت الاسلام نعمتی در این دیدار طی سخنانی به اهمیت درجه والای شهادت اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که فرمودند: «امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» بیانگر اهمیت ادامه اهداف شهدا توسط همگان است.

 

وی اظهار کرد: خانواده شهدا، سرمایه های مهم و ارزشمندی برای جامعه هستند که استقامت و صبوری آنها باید به عنوان یک الگو معرفی شود.

 

حجت الاسلام نعمتی بیان کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناسبت های مختلف به دیدار خانواده شهدا به ویژه در طرح سه شنبه های تکریم می روند که کانون های فهما دیار علویان از این طرح استقبال خوبی داشتند و دارند.

 

وی ابراز کرد: گفت و گو با خانواده شهید «علیرضا پناهی» در جویبار به مناسبت 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از افتخارات این مراکز محسوب می شود چرا اعضای کانون های فهما، تکریم و تجلیل خانوداه معظم و معزز شهدا و ادامه آرمان های آنها را یک وظیفه می دانند.

 

گفتنی است، شهید «علیرضا پناهی»، (25 مرداد) سال 62 در حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل شد و در گلزار حسن رضا شهرستان جویبار به خاک سپرده شد.