بچه های مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری معراج ارطه تجلیل می شوند
بچه هاي مسجدي عضو کانون فرهنگي هنري معراج ارطه تجليل مي شوند
به مناسبت 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد؛

بچه های مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری معراج ارطه تجلیل می شوند

چماني از تجليل و اهداي جوائز به بچه هاي مسجدي عضو کانون فرهنگي هنري معراج مسجد رسول اکرم جوجاده ارطه که در برنامه هاي اين کانون فعال بودند به مناسبت 18 اسفند، سالروز تاسيس کانون هاي مساجد با حضور سرپرست ستاد فهما مازندران خبر داد.
شناسه خبر : 35910 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۵

«زین الله چمانی»، در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: ویژه برنامه ای به مناسبت 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون فرهنگی هنری مساجد عصر امروز در کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم جوجاده ارطه برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم جوجاده ارطه افزود: در این برنامه از بچه مسجدی های عضو این کانون که در برنامه ها، مشارکت فعالی داشتند با حضور حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد فرهنگی هنری مساجد با اهدای جوائزی تجلیل خواهد شد.

 

وی به گروه سرود «شهید سعدالله چمانی» اشاره و اظهار کرد: اعضای این گروه، عضو کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم جوجاده ارطه هستند که در ساعت 16 امروز (18 اسفند) برای آماده شدن و اجرای برنامه در شهرستان قائمشهر به مناسبت نیمه شعبان برای آنها در این کانون، جلسه ای گذاشته شده تا به اجرای سرود در ولادت حضرت مهدی در چند مکان در این شهرستان بپردازند.

 

چمانی همچنین از جلسه هیئت نوجوانان حضرت علی اصغر شامل 20 دانش آموز کلاس چهارم تا کلاس هفتم، عضو کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم جوجاده ارطه خبر داد و تصریح کرد: کلاس های ارزشی، اعتقادی و قرآنی برای آنها از ساعت 14 تا 15 و 30 دقیقه عصر امروز برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم جوجاده ارطه علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی به اجرای فعالیت های عام المنفعه به ویژه پرورش نیروهای متعهد و ارزشی از گروه سنی کودک، نوجوان و جوان اهتمام ویژه دارد.

 

چمانی ابراز کرد: با تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد شاهد تحولات عظیمی در عرصه های مختلف هنری، قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و ... بودیم که تمام آنها از ثمرات تاسیس این مراکز مهم و تاثیرگذار در جامعه است.