تشویق از عوامل موثر جذب جوانان به کانون های فرهنگی هنری مساجد است
تشويق از عوامل موثر جذب جوانان به کانون هاي فرهنگي هنري مساجد است
امام جمعه نکا:

تشویق از عوامل موثر جذب جوانان به کانون های فرهنگی هنری مساجد است

حجت الاسلام محمدي لاييني، تشويق را از عوامل موثر جذب جوانان به کانون هاي فرهنگي هنري مساجد دانست و به حمايت مالي از اين مراکز تاکيد کرد.
شناسه خبر : 35849 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی»، امام جمعه نکا در آستانه 18 اسفند، بیست و نهمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در جمع مدیران فهما شهرستان نکا با حضور حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از زحمات مدیران کانون های مساجد قدردانی کرد.

 

وی گفت:  طرح هایی باید برای تشکیل جامعه قرآنی ارائه شود و همچنین جامعه را باید به سمت جامعه نمازگزار رهنمون کرد و خواست خدا این است که جامعه، جامعه مومن و برادر شوند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی اظهار کرد: برای تشکیل جامعه قرآنی به فعالیت بسیار نیاز است نظیر اینکه ورزشکاران و ... برای رسیدن به هدف، تلاش بسیاری را انجام می دهند.

 

وی بیان کرد: تشویق و جایزه از عوامل موثر جذب جوانان به کانون های فرهنگی هنری مساجد به شمار می آیند اما به حمایت مالی و اختصاص بودجه لازم نیاز است.

 

امام جمعه نکا بر افزایش تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان نکا تاکید کرد و افزود: هدایت، بیان احکام و هنر باید در مساجد بیش از پیش رونق بگیرد.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی ابراز کرد: مسجد در زمان پیامبر و ائمه علاوه بر مکان عبادت و نماز، مکانی برای قرابت و طرح مسائل مالی و سیاسی بود.

 

وی با تاکید بر اینکه دولتمردان بیش از گذشته به مساجد از لحاظ مالی توجه داشته باشند، گفت: تلاش بسیاری که دشمن علیه ایران دارد و تبلیغات سوء اما ما، تبلیغات ضعیفی داریم که باید به این مهم و رفع آن اقدام شود.

 

گفتنی است، مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد برتر در فهما 1400 و همچنین فعال شهرستان نکا با اهدای لوح تقدیر و جوائزی تجلیل شدند.