گزارشی از برنامه‌های کانون‌های فهمای استان مازندران در روز ولادت سیدالساجدین (ع)
گزارشي از برنامه‌هاي کانون‌هاي فهماي استان مازندران در روز ولادت سيدالساجدين (ع)

گزارشی از برنامه‌های کانون‌های فهمای استان مازندران در روز ولادت سیدالساجدین (ع)

کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران براي ولادت چهارمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت حضرت امام سجاد(ع)، مروج ناگفته هاي نهضت عاشورا برنامه هاي متنوعي را در دستور کار قرار دادند.
شناسه خبر : 35833 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برای ولادت با سعادت چهارمین امام همام حضرت سجاد(ع)، مروج ناگفته های نهضت عاشورا برنامه های متنوعی نظیر تبیین معارف و نقش مهم آن حضرت در واقعه عاشورا و انتقال آن به آیندگان، مولودی خوانی و آذین بندی مساجد و معابر را در دستور کار قرار دادند.

«محمد مرکباتی»، مدیر کانون فرهنگی هنری گلشن بهشهر از برگزاری جشن به همراه مولودی خوانی یکی از جوانان در این کانون و آذین بندی مسجد برای میلاد مسعود حضرت سیدالعابدین (ع) خبر داد و گفت: این کانون برای اعیاد شعبانیه و مناسبت های مذهبی و ملی برنامه های مختلفی را انجام می دهد.

 

«مرتضی حسین زاده»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی محمودآباد نیز از برپایی مراسم جشن میلاد سید الساجدین، حضرت امام زین العابدین(ع) با مولودی خوانی و سخنرانی در این کانون با استقبال خوب شیفتگان آن حضرت خبر داد.

 

«محمدحسن باقرزاده»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین مهلبان فریدونکنار گفت: این کانون برای ولادت امام چهارم برنامه هایی نظیر مولودی خوانی در رثای آن امام همام را با استقبال خوب جوانان و نوجوان به عنوان آینده سازان جامعه برگزار کرد.  

 

«محمدعلی فضلی»، مدیر کانون فرهنگی هنری چزابه ساری اظهار کرد: این کانون تمام تلاش خویش را برای تبیین اهداف بزرگان دین نظیر حضرت امام سجاد با تدارک برنامه های متنوع به همراه مولودی خوانی و سخنرانی با مشارکت نیروهای جوان کانون انجام می دهد تا آرمان های خاندان عصمت و طهارت به نسل های آینده انتقال یابد.

 

«علیرضا عباسپور»، مدیر کانون فرهنگی هنری سجادیه هادیشهر شهرستان بابلسر از جشن میلاد با سعادت حضرت امام سجاد در این کانون با سخنرانی حجت الاسلام «حسین آزادی کناری»،امام جمعه هاديشهر به همراه پذیرایی واهدای جوایز خبر داد و گفت: گرامیداشت اعیاد و ولادت ائمه اطهار در حقیقت نوعی ترویج ارزش ها محسوب می شود.

گفتنی است، جشن ولادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت زین العابدین سیدالسجادین (ع) در کانون های فرهنگی هنری دیگر دیار علویان نیز در حال برگزاری است تا نقش مهم آن امام همام در انتقال اهداف نهضت کربلا جهت بقای دین اسلام به خوبی تبیین شود و برای همیشه مانا بماند.