برپایی جشن با شکوه ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در کانون‌های فهما مازندران
برپايي جشن با شکوه ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در کانون‌هاي فهما مازندران

برپایی جشن با شکوه ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در کانون‌های فهما مازندران

جشن ولادت حضرت ابوالفضل العباس، قمر منير بني هاشم و روز جانباز با شکوه تمام و اجراي برنامه هاي متنوع در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران برپا مي شود.
شناسه خبر : 35776 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: جشن ولادت با سعادت و پر خیر وبرکت حضرت ابوالفضل العباس، قمر منیر بنی هاشم و روز جانباز با شکوه تمام و اجرای برنامه های متنوع نظیر آذین بندی مسجد و محلات، دیدار با جانبازان، سخنرانی و مولودی خوانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در حال انجام است.

«مجید اسدی»، مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی سیمرغ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: میلاد مسعود حضرت ابوالفضل در این کانون با مولودی خوانی و سخنرانی درباره باب الحوائج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

«قدرت الله شیخ اعظمی»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای چمستان با اشاره به اهمیت گرامیداشت اعیاد شعبانیه از برگزاری جشن ولادت علمدارکربلا در این کانون با حضور اقشار مختلف مردم خبر داد.

 

«زین الله چمانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری معراج ارطه گفت: ولادت میلاد قمر منیر بنی هاشم که به روز جانباز نامگذاری شده با  با دیدار از یادگاران دفاع مقدس و برپایی جشن در این کانون گرامی داشته می شود.

 

«سید جواد مهدوی»، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید عینعلی قنبریان گلیردی جویبار با اشاره به اهمیت گرامیداشت نام و یاد خاندان عصمت و طهارت و تبیین اهداف آن بزرگواران اظهار کرد: ولادت حضرت علمدارکربلا در این کانون با سخنرانی، مولودی خوانی، پخش شیرینی و شکلات اجرا شد.

 

«محمد مرکباتی»، مدیر کانون فرهنگی هنری گلشن بهشهر از برگزاری جشن ولادت حضرت عباس، فرزند امام علی به همراه مولودی خوانی خبر داد و افزود: این کانون در مناسبت های مذهبی به اجرای برنامه اهتمام ویژه دارد.

گفتنی است، جشن ولادت حضرت ابوالفضل العباس، حامی حرم در کانون های فرهنگی هنری دیگر دیار علویان نیز در دستور کار است تا هرچه بیشتر ایثار و ازخودگذشتگی آن حضرت به اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه انتقال یابد.