لزوم برنامه‌ریزی صحیح در مسجد، مدرسه و خانواده برای آینده‌سازان جامعه
لزوم برنامه‌ريزي صحيح در مسجد، مدرسه و خانواده براي آينده‌سازان جامعه
نماینده ولی فقیه مازندران تاکید کرد:

لزوم برنامه‌ریزی صحیح در مسجد، مدرسه و خانواده برای آینده‌سازان جامعه

آيت الله محمدي لائيني در ديدار هيات امنا و اعضاي کانون فرهنگي هنري نبي رحمت مسجد النبي ساري در آستانه 18 اسفند، سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بر لزوم برنامه ريزي صحيح در مسجد، مدرسه و خانواده براي تربيت ديني آينده سازان جامعه تاکيد کرد.
شناسه خبر : 35651 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: اعضای هیات امنا و اعضای کانون فرهنگی هنری نبی رحمت مسجدالنبی کوی آزادی ساری، روز گذشته (۱۳اسفند) در آستانه 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، دیدار صمیمانه با آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی»، نماینده ولی فقیه در مازندران با یکدیگر به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

 

آیت الله محمدی لائینی در مورد  زنده بودن و حیات انقلاب ابراز کرد: با توجه به اینکه محل شروع انقلاب از مساجد و تکایا بوده است و این انقلاب در مساجد متولد شده و اکنون هم پایداری و استمرار این انقلاب به زنده بودن و فعالیت در زمینه های مختلف مساجد بستگی دارد.

 

امام جمعه ساری با بیان اینکه انقلاب مولود مساجد و حسینیه ها است، افزود: پایداری، تداوم و استمرار انقلاب به زنده بودن مساجد است.

 

آیت الله محمدی لائینی گفت: گره گشایی و حل مشکلات خانواده توسط ریش سفیدان مساجد باید یکی از کارکردهای مهم  مسجد در این ایام باشد  واگربه منازعات محله خود توجه کنند کار ارزشمند را انجام داده اند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران در مورد مسجد محور بودن وروحانی مداربودن مساجد گفت: ازویژگی های خوب طرح قرارگاه محله مهدوی این است که مسجد محوری و امام جماعت وروحانی مدار و بر پایه مشارکت مردم است که می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر گذارباشد.

 

وی در مورد یکی از وظایف مهم ائمه جماعات گفت: هماهنگی با ارگان های مختلف و بسیج نمودن آنها برای رفع مشکلات محله و اهالی مسجد بسیج از وظایف مهم امام جماعت است.

 

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه با توجه به هجمه های زیاد دشمن برای نسل آینده، اظهار کرد: برای مقابله با هجمه های مختلف دشمن باید سه نهاد مقدس مسجد، مدرسه و خانواده با انجام برنامه ریزی های مختلف در تربیت دینی نسل پویا آینده همراهی خوبی داشته تا بتوانند برای تربیت درست دانش آموزان و نوجوانان در مسجد گام موثری را بردارند.