جشن گلریزان ساخت یادمان دو شهید خوشنام در شهرستان سیمرغ برگزار شد
جشن گلريزان ساخت يادمان دو شهيد خوشنام در شهرستان سيمرغ برگزار شد

جشن گلریزان ساخت یادمان دو شهید خوشنام در شهرستان سیمرغ برگزار شد

جشن گلريزان ساخت يادمان دو شهيد خوشنام در شهرستان سيمرغ با حضور مسئولين، مادر شهيد مدافع حرم «محمود رادمهر» و اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در اين شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 35598 تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: جشن گلریزان ساخت یادمان دو شهید خوشنام در شهرستان سیمرغ با حضورمسئولین این شهرستان، «عقیله ملازاده»، مادر شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام «محمد نسب قرا»، امام جمعه سیمرغ و «محمدحسين زکريايي جويباري»، سرپرست فرمانداری این شهرستان و خانواده معظم و معزز شهدا نیز در این جشن گلریزان حضور داشتند که برگزاری این جشن در جوار دو شهید خوشنام، معنویت ویژه ای به این جشن بخشید.

 

در جشن گلریزان ساخت یادمان دو شهید خوشنام در شهرستان سیمرغ «عقیله ملازاده»، مادر شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» درباره اهداف والای شهدا به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

وی افزود: شهدای گمنام در حقیقت شهدای خوشنام هستند چرا که با خدا معامله کردند و جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و این وصال یافتگان به یار برای همیشه مانا در تاریخ هستند.

 

ملازاده گفت: ساخت یادمان برای شهدای خوشنام یک عمل پسندیده ای است زیرا شهدا همانند فرشتگانی هستند که هر جا باشند، آرامش و معنویت خاصی به آن مکان می دهند و باید اهداف والای این دلاورمردان به آیندگان منتقل شود.

 

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سیمرغ نیز بر ادامه آرمان های شهدا تا پای جان تاکید کردند و آن را یک وظیفه دانستند.