ارادت مردم دیار علویان با نامگذاری 16 باب از کانون های فهما به اسامی پیامبر خاتم به اثبات رسید
ارادت مردم ديار علويان با نامگذاري 16 باب از کانون هاي فهما به اسامي پيامبر خاتم به اثبات رسيد

ارادت مردم دیار علویان با نامگذاری 16 باب از کانون های فهما به اسامی پیامبر خاتم به اثبات رسید

کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران همزمان با 27 رجب سالروز بعثت حضرت محمد مصطفي، پيامبر رحمت و عطوفت ميزبان جشن عيد مبعث مي شوند و ارادت مردم ديار علويان با نامگذاري 16 باب از کانون هاي فهما به نام و القاب آن حضرت به اثبات رسيد.
شناسه خبر : 35547 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران همزمان با 27 رجب سالروز بعثت حضرت محمد مصطفی، پیامبر رحمت و عطوفت میزبان جشن عید مبعث با تبیین اهداف برگزیده شدن آن بزرگوار به پیامبری با اجرای برنامه های متنوع می شوند.

 

بر اساس این گزارش: چراغانی کردن کانون های فرهنگی و هنری مساجد، پخش شربت و شرینی، برپایی ایستگاه های صلواتی، ذکر مناقب خاتم الانبیا و اهدای ثواب قرائت طرح «تلاوت نور» این ایام به حضرت رسول از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان در برگزاری هر چه باشکوه تر این مبعوث شدن مبارک است.

 

این گزارش می افزاید: سخنرانی کارشناسان و مولودی خوانی با تبیین درست رسالت پیام آور صلح و عدالت از برنامه های دیگر کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در جشن عید مبعث است.

 

در این گزارش تصریح می شود: خداوند در قرآن کریم خطاب به پیامبر اکرم فرموده است: «ای پیامبر تو اگر می‌توانی مردم را هدایت کنی، به جهت رحمتی است که ما در اخلاق تو نهادینه کرده‌ایم» بنابراین آن بزرگوار الگویی برای تمام انسان ها به شمار می آید و کانون های فهما از تمام ظرفیت برای نهادینه کردن سیره آن حضرت بهره می گیرند.

 

گفتنی است، ارادت مردم دیار علویان با نامگذاری 16 باب از کانون های فرهنگی هنری هنری مساجد به نام و القاب پیامبر خاتم به اثبات رسید که از شهرستان رامسر در غرب استان مازندران تا شهرستان گلوگاه، شرقی ترین شهرستان استان قرار دارند.