تکریم از خانواده شهیدان «احمد و محمد کشوری» در شهرستان سیمرغ
تکريم از خانواده شهيدان «احمد و محمد کشوري» در شهرستان سيمرغ
مدیر کانون منتظران مهدی سیمرغ خبر داد:

تکریم از خانواده شهیدان «احمد و محمد کشوری» در شهرستان سیمرغ

اسدي از ديدار و تکريم خانواده شهيدان س‍رل‍ش‍گ‍ر خ‍ل‍ب‍‍ان‌ «‌اح‍م‍د ک‍ش‍ور‌ي» و بسيجي شهيد «محمد کشوري» به مناسبت هفتمين سالگرد وفات مادر اين دلاوران با حضور مسئولين و اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در شهرستان سيمرغ خبر داد.
شناسه خبر : 35522 تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۶

«مجید اسدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: مسئولین و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان سیمرغ با خانواده شهیدان س‍رل‍ش‍گ‍ر خ‍ل‍ب‍‍ان‌ «‌اح‍م‍د ک‍ش‍ور‌ي» و بسیجی شهید «محمد کشوری» به مناسبت هفتمین سالگرد وفات مادر این شهیدان دیدار و گفتگو کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان زیارکلا شهرستان سیمرغ افزود: حجت الاسلام «محمد نسب قرا»، امام جمعه سیمرغ، سرهنگ «حسن پورقربان»، فرمانده سپاه این شهرستان و «سرهنگ صابر اکبری»، مسئول بسیج پیشکسوتان سیمرغ در این دیدار صمیانه حضور یافته و طی سخنانی بر ادامه اهداف شهدا و تکریم از خانواده صبور و با استقامت کبوتران خونین بال تاکید داشتند.

 

وی اظهار کرد: مرحومه «فاطمه سیلاخوری»، مادر شهیدان کشوری یکی از ماداران نمونه و بانوی فعال در عرصه های مختلف بود که از بعد از وفات‌اش به پاس قدردانی از اقدامات خیرخواهانه وی، سه روز عزای عمومی در شهرستان سیمرغ اعلام شد.

 

اسدی بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا نه تنها یک وظیفه بلکه یک تکلیف برای همگان است چرا که امنیت امروز را مرهون شهدا و خانواده معزز آنها هستیم؛ در این راستا باید آرمان آن دلاوران که برگرفته از سیره اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت زینب کبری (س) است را به نسل آینده منتقل کنیم.

 

وی ابراز کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان زیارکلا شهرستان سیمرغ در مناسبت های مختلف به دیدار خانواده شهدا و عطر افشانی مزار مطهر وصال یافتگان به یار می روند که صیقلی برای روح و جان است و برکات زیادی در زندگی به همراه دارد.

 

گفتنی است، مرحومه «فاطمه سیلاخوری» مادر شهید سرلشکر خلبان «احمد کشوری» و بسیجی شهید «محمد کشوری» با تربیت فرزندان نمونه و همچنین شکیبایی خویش، پس از شهادت دو فرزند رشیدش، لباس ایثارگری به تن کرد و خود را همرزم شهدا می دانست و به حق، الگوی خویش را حضرت فاطمه زهرا و زینب کبری قرار داد.