نفرات برتر مسابقات «مدهامّتان» در مازندران معرفی شدند
نفرات برتر مسابقات «مدهامّتان» در مازندران معرفي شدند
سرپرست ستاد فهما مازندران:

نفرات برتر مسابقات «مدهامّتان» در مازندران معرفی شدند

حجت الاسلام نعمتي با اشاره به استقبال خوب علاقه مندان کلام وحي از مسابقات قرآني «مدهامّتان»، نفرات برتر پانزدهمين اين دوره در مازندران را معرفي کرد.
شناسه خبر : 35451 تاریخ انتشار : ۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۱

حجت الاسلام «رجب نعمتی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» ویژه اعضای کانون های مساجد مازندران با استقبال خوب علاقه مندان کلام وحی در رشته های مختلف روبرو شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اشاره به پایان یافتن داوری، اظهار کرد: در بخش اذان، عرشیا حسین زاده از کانون امام حسن مجتبی جویبار، محمدرضا انتظاریان جویباری از کانون شهدای شهرک فجر جویبار، محمدطاها شمس ناتری از کانون صبح انتظار چالوس به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

وی بیان کرد: در بخش حفظ کل، محمدرضا رضایی از کانون آیت الله کوهستانی از بهشهر و کیانا کتال از کانون مصلی جمعه قائمشهر به عنوان نفرات اول و رضا رضازاده از کانون امام هادی بابل نفر دوم معرفی می شوند.

 

حجت الاسلام نعمتی ابراز کرد: در قرائت تحقیق، سیدپارسا انگشتان از کانون یاوران حضرت مهدی ساری، سیدمحمد طاهایی از کانون هزار سنگر آمل و عادل تقی پور از کانون بصیرت محمودآباد به ترتیب نفرات اول تا سوم هستند.

 

وی گفت: در قرائت ترتیل(تلاوت نور)، علی کبیری از کانون اسوه بابل، معصومه صادقی سرهنگی از کانون امام حسن مجتبی جویبار نفرات اول و محمد رمضانی از کانون اسوه بابل و فاطمه فرهادپور از کانون شهید محمد شالیکار کناری فریدونکنار نفرات دوم این دوره از مسابقات شدند.

 

حجت الاسلام نعمتی اظهار کرد: در قرائت تقلیدی، ابوالفضل فلاح از کانون امامزاده قاسم قائمشهر، جواد گیلانی لاریمی از کانون پیامبر اعظم جویبار و سیدامیررضا محمدی هریکنده از کانون شهدای هریکنده بابل به ترتیب نفرات اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

وی بیان کرد: در قرائت نماز، زینب قنبری از کانون منهاج نکا، امیرمحمد حیدری از کانون اخلاص قائمشهر و ابوالفضل طالبی از کانون شهید مجتبی حسینی گل افشانی به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

 

حجت الاسلام نعمتی، علیرضا کاظم نژاد از کانون امام هادی بابل را نفر اول مکبری اعلام و تصریح کرد: رشته های حفظ کل، قرائت تحقیق، اذان و ترتیل مرحله کشوری دارند که سال آینده برگزار خواهد شد.