اولین سالگرد مدافع امنیت شهید «مصطفی نوروزی» در ساری برگزار شد
اولين سالگرد مدافع امنيت شهيد «مصطفي نوروزي» در ساري برگزار شد

اولین سالگرد مدافع امنیت شهید «مصطفی نوروزی» در ساری برگزار شد

اولين سالگرد مدافع امنيت شهيد «مصطفي نوروزي» در ساري برگزار شد که کانوني در استان مازندران مزين به نام اين کبوتر خونين بال، وظيفه کانون هاي فهما را بر ادامه اهداف شهدا بيش از پيش مي کند.
شناسه خبر : 35430 تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: اولین سالگرد مدافع امنیت شهید «مصطفی نوروزی» در ساری با حضور «سید محمود حسینی پور»، استاندار مازندران، مسئولین، خانواده معظم و معزز شهدا و اقشار مختلف مردم، شب گذشته (2 اسفند) در حسینیه عاشقان کربلا ساری با شکوه تمام برگزار شد.

بر اساس این گزارش: از جمله افتخارات کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان، مزین بودن آنها به نام شهدا نظیر شهید «مصطفی نوروزی» است و این وظیفه کانون های فهما را برای ادامه راه و اهداف شهدا بیش از پیش می کند.

در این گزارش تصریح می شود: شهید مدافع امنیت «مصطفی نوروزی» اواخر بهمن ۹۹ در پی اقدامات اطلاعاتی روی یکی از باند‌های جرائم سازمان‌یافته سیستان و بلوچستان به همراه دو تن دیگر از سربازان امنیت کشور به درجه رفیع شهادت نائل شد. پیکر پاک این شهید والامقام، پس از دو روز تفحص در آب‌های ساحلی دریای عمان کشف و به زادگاهش شهرستان ساری بازگشت و در دوم اسفند تشییع و در آرامگاه ملامجدالدین ساری به خاک سپرده شد.