همدلی به سبک اعضای کانون شهدا بالالموک قائمشهر/از کمک‌های مومنانه تا فعالیت‌های عام‌المنفعه
همدلي به سبک اعضاي کانون شهدا بالالموک قائمشهر/از کمک‌هاي مومنانه تا فعاليت‌هاي عام‌المنفعه

همدلی به سبک اعضای کانون شهدا بالالموک قائمشهر/از کمک‌های مومنانه تا فعالیت‌های عام‌المنفعه

کانون فرهنگي هنري شهداي بالالموک مسجد امام علي (ع) قائمشهر فعاليت‌هاي متعددي در رواق همدلي دارد؛ از دستگيري از نيازمندان تا فعاليت‌هاي عام‌المنفعه که همه اين موارد منجر به کسب رتبه شايسته تقدير در فهما 1400 شد.
شناسه خبر : 35373 تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر یکی از کانون های فعال و تاثیرگذار در منطقه و استان محسوب می شود که علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی، فعالیت های عام المنفعه و خداپسندانه را در دستور کار دارد.

کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر با 373 عضو از سال 94 در دهستان نوکنده کا، روستای بالالموک این شهرستان تاسیس شد و با کسب 14 هزار و 31 امتیاز توانست با انجام فعالیت های متنوع در رواق همدلی در سومین رویداد ملی فهما، کانون شایسته تقدیرکشوری را در رواق همدلی کسب کند.

کمک های مومنانه در مناسبت های مختلف و به دفعات متعدد و تجلیل از اشخاص و گروه های مختلف از مهم ترین عواملی است که موجب شد تا کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر عنوان کانون شایسته تقدیر کشوری را در رواق همدلی به خود اختصاص دهد.

کمک های مومنانه در قالب سبدهای کمک معیشتی به دفعات متعدد و در مناسبت های مختلف به همت کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر صورت می گیرد تا رونق بخش سفره خانواده های کم برخوردار باشد.

کمک در ساخت و افتتاح منزل محروم یکی از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر است تا با مشارکت این کانون سقفی بر سر محرومین قرار گیرد و تبلوری از فعالیت های متنوع کانون های فهما را به نمایش بگذارد.

تکریم از همسران شهدای منطقه در دفتر امام جمعه با حضور مسئولین شهرستان قائمشهر به نوعی بیانگر قدرشناسی از اشخاصی است که برای صیانت از انقلاب اسلامی ایران، صبر و شکیبایی را به خوبی مشق کردند.

تکریم از رزمندگان دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستانی به همت کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر یکی از فعالیت های دیگر این کانون جهت تجلیل از رزمندگانی است که با ایثار و تلاش نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان بیفتد.

کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر، تکریم از پرسنل و کادر درمان را در فعالیت های خویش دارد که قدردان افرادی باشد که در درمان و بهداشت جامعه، نقش مهمی بر عهده دارند که حتی برخی از آنها در مقابله با شیوع ویروس کرونا به جمع شهدا به نام «شهدای مدافع سلامت» پیوستند.

تکریم از بچه های مسجد در حقیقت تکریم از اشخاص گمنام اما تاثیرگذار در خانه های خدا بر زمین برای پرورش نیروهای متعهد و ارزشی  است که بزران دین نیز بر اهمیت مسجد تاکید فراوان دارند یکی از افتخارات مهم کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر به شمار می آید.

تکریم از آرین غلامی، استاد بزرگ شطرنج جهان و از بچه های کانون که مفتخر به دیدار با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سردار سلیمانی شد.

دیدار و تکریم خانواه های شهدا، جانبازان و ایثارگران از فعالیت های مستمر کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر محسوب می شود که در مناسبت های مختلف به ویژه سه شنبه های تکریم به انجام آن اهتمام ویژه دارد.

تکریم از بچه های مسجدی با حضور حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد که موجب تشویق و ترغیب بیشتر به انجام فعالیت ها در خانه خدا بر زمین شد.

ضدعفونی معابر و منازل در ایام کرونا از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر است که به دفعات متعدد از سوی اعضای این کانون صورت گرفت.

تکریم از بچه های مسجد و فعالان مسجد در مناسبت های مختلف سال به همت کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر انجام می شود تا نقش تایرگذار مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد برای اقشار مختلف مردم به خوبی تبیین شود.