حضور سرپرست ستاد فهما مازندران در جمع معتکفین کانون امامزاده قاسم المشیر قائمشهر
حضور سرپرست ستاد فهما مازندران در جمع معتکفين کانون امامزاده قاسم المشير قائمشهر

حضور سرپرست ستاد فهما مازندران در جمع معتکفین کانون امامزاده قاسم المشیر قائمشهر

حجت الاسلام رجب نعتمي، سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران در جمع معتکفين کانون فرهنگي هنري امامزاده قاسم المشير قائمشهر حضور يافت و از کتابخانه اين کانون نيز بازديد کرد.
شناسه خبر : 35334 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

به گزارش ستاد ارتبطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعتمی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران امروز (28 بهمن) در جمع معتکفین کانون فرهنگی هنری امامزاده قاسم المشیر قائمشهر حضور یافت و کتاب به آنها اهدا کرد.

حجت الاسلام نعمتی در جمع معتکفین طی سخنانی به اهمیت بسیاراعتکاف پرداخت و از حضور در جمع مکتفین اظهار خرسندی کرد.

 

وی اظهار کرد: سنت برگزاری اعتکاف به سالیان قبل بر می گردد اما به خاطر شیوع کرونا در دو سال اخیر تعطیل بود.

 

حجت الاسلام نعمتی بیان کرد: اعتکاف فرصتی برای صفا بخشیدن به روح، مبارزه با نفس، رهایی از دلبستگی های دنیوی، دوری از گناه ها و ... است که باید معتکفین از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

 

وی ابراز کرد: نجوا و راز و نیاز با پرودگار متعال در مراسم اعتکاف بسیار مهیاست و معتکفین از این مهم می توانند برای قرب الهی به بهترین صورت ممکن استفاده کنند.

 

حجت الاسلام نعمتی گفت: مراسم اعتکاف در تعدادی از کانون های فرهنگی هنری دیگر مازندران نیز در حال برگزاری است و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در این مراسم معنوی و مهم، شرکت فعالی دارند.

گفتنی است، «علیرضا مومنی خنکدار»، کارشناس مسئول امور ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و کارشناسان دیگر این ستاد نیز حضور داشتند و کتابخانه کانون فرهنگی هنری امامزاده قاسم المشیر قائمشهر نیز مورد بازدید قرار گرفت.