استمرار دستگیری از خانواده های کم برخوردار به همت کانون های فهما مازندران
استمرار دستگيري از خانواده هاي کم برخوردار به همت کانون هاي فهما مازندران

استمرار دستگیری از خانواده های کم برخوردار به همت کانون های فهما مازندران

دستگيري از خانواده هاي کم برخوردار با توزيع بسته هاي سبدکالا به همت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران ادامه دارد تا رونق بخش سفره نيازمندان باشد.
شناسه خبر : 35326 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در مناسبت های مختلف به یاری نیازمندان با تهیه و توزیع بسته های سبد کالا می شتابند.

 

بر اساس این گزارش: توزیع 35 بسته سبدکالا بین نیازمندان  توسط  کانون فرهنگی وهنری منتظران مهدی روستای زیارکلا ازبخش تالارپی شهرستان سیمرغ  به ارزش ۴۰۰ هزارتومان  برای هر سبد کالا در ایام الله دهه فجر نمونه ای از دستگیری از خانواده های کم برخوردار است البته این کمک ها در طول سال تداوم دارد.

 

این گزارش می افزاید: تهیه 60 بسته سبد کالا به مستمندان با مشارکت کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد جامع کلیج خیل شهرستان سوادکوه شمالی و همت خیرین در شب میلاد مولا امیرالمومنین، امام علی(ع) گواه دیگر از یاری رساندن کانون های فهما دیار علویان به نیازمندان به شمار می آید که در مناسبت های دیگر سال نیز جهت نشاندن لبخند رضایت بر لب های خانواده های کم برخوردار صورت می گیرد.

 

در این گزارش تصریح می شود: دستگیری از نیازمندان به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در مناسبت های ملی و مذهبی با الگوگیری از بزرگان دین صورت می گیرد تا رونق بخش سفره نیازمندان باشد.