کانون شهدای اراء ساری در انتظار تجهیزات کتابخانه ای
کانون شهداي اراء ساري در انتظار تجهيزات کتابخانه اي

کانون شهدای اراء ساری در انتظار تجهیزات کتابخانه ای

کانون فرهنگي هنري شهداي اراء ساري با توجه به حجم کتاب ها چشم انتظار تجهيزات کتابخانه اي نظير قفسه و صندلي است.
شناسه خبر : 35245 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۸

حجت الاسلام «سید رحیم میرعمادی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای اراء ساری یکی از کانون های روستایی محسوب می شود که به استان سمنان نزدیک است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای اراء ساری اظهار کرد: این کانون با توجه به وجود نویسندگان متعدد و حجم کتاب های بسیار نیازمند توجه ویژه مسئولین از لحاظ تامین قفسه و صندلی مورد نیاز است و به دلیل عدم قفسه لازم بسیاری از کتاب های کتابخانه این کانون بر زمین قرار دارد.

 

وی بیان کرد: کانون های روستایی با توجه به محدودیت امکانات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند و باید تفاوتی بین کانون های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی قائل شد و از لحاظ امتیازدهی نیز کانون های فهما شهری و روستایی با یکدیگر مقایسه نشوند.

 

حجت الاسلام میرعمادی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای اراء ساری چشم امید به حمایت مالی مسئولین مربوطه جهت رفع مشکلات دارد تا این کانون بتواند پذیرای اقشار مختلف مردم باشد.

 

وی گفت: کلاس های تابستانه در سال جاری نظیر قرآن و احکام در کانون فرهنگی هنری شهدای اراء ساری با استقبال خوب سنین مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه اجرا شد.

 

حجت الاسلام میرعمادی اظهار کرد: برخی از فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهدای اراء ساری از زمان شیوع کرونا به صورت مجازی در حال برگزاری است.

 

وی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای اراء ساری تمام تلاش خویش را برای سوق دادن اقشار مختلف مردم به سمت مسجد و ارزش ها انجام می دهد و برای رسیدن به هدف خویش چشم انتظار یاری مسئولین است.