ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مورد غفلت واقع شده است
ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مورد غفلت واقع شده است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مورد غفلت واقع شده است

زارع گفت: ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مغفول مانده که به نظر مي رسد با تبديل به معاونت مستقل يا نهاد مستقلي از اين مغفوليت و مظلوميت خارج شود.
شناسه خبر : 35217 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: «عباس زارع»، امروز (24 بهمن) در دیدار و گفت و گو « منصورعلی زارعی کیاپی»، نماینده شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در دفتر ستاد فهما دیار علویان گفت: کارکنان ستاد فهما همانند سربازان گمنام در عرصه مساجد خدمت می کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که مسجد سنگر است، اظهار کرد: سازمان اوقاف، نهاد کتابخانه ها و حج و زیارت در زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت دارند و به آنها توجه ویژه می شود اما ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مغفول مانده که به نظر می رسد با تبدیل به معاونت مستقل یا نهاد مستقلی از این مغفولیت و مظلومیت خارج شود.

 

وی بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در بحث فهما بسیار خوب درخشیدند و رتبه های خوبی را کسب کردند که این امر بیانگر فعالیت های خوب و گسترده این مراکز است.

 

زارع ابراز کرد: تولی گری مسجد مورد اختلاف است و رقابت ناسالم در مسجد شکل می گیرد که این امر آسیب زننده است.

 

وی به نقش مهم مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و افزود: تخصیص اعتبار کم به این پایگاه ها، زیبنده و شایسته آنها نیست.

 

زارع گفت: دغدغه اشتغال و معیشت نباید در بین کارکنان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد وجود داشته باشد چرا که با وجود حجم بالای فعالیت ها باید با خیال راحت بدون داشتن دغدغه معیشتی به وظایف خود عمل کنند و این مهم، همت نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظیر «منصورعلی زارعی کیاپی»، نماینده شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی را می طلبد.

 

وی اظهار کرد: کارکنان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره پای کار در موارد مختلف هستند و باید دغدغه فرهنگی داشته باشند.