تلاش کانون شهدای شهرک آزادی تنکابن در جذب جوانان به فعالیت های مسجدی است
تلاش کانون شهداي شهرک آزادي تنکابن در جذب جوانان به فعاليت هاي مسجدي است

تلاش کانون شهدای شهرک آزادی تنکابن در جذب جوانان به فعالیت های مسجدی است

عشوري گفت: تلاش کانون فرهنگي هنري شهداي شهرک آزادي تنکابن در جذب جوانان به فعاليت هاي مسجدي است و حتي همه امور نظير خريدهاي مالي به جوانان داده شد و امام جماعت مسجد نيز از نسل جوان است.
شناسه خبر : 35208 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۱

«علی عشوری» در گفت‌ وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌‌ای (فهما) از استان مازندران گفت: تلاش کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک آزادی تنکابن در جذب جوانان به فعالیت های مسجدی است و حتی همه امور نظیر خریدهای مالی به جوانان داده شد و امام جماعت مسجد نیز از نسل جوان است همچنین هیات امنا مسجد نیز از جوانان هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک آزادی تنکابن با اشاره به اینکه تمرکز فعالیت کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک آزادی تنکابن استقبال از جشن‌ها و مناسبت‌های ولادت خاندان عصمت و طهارت است، اظهار کرد: در واقع فعالیت ها را منحصر به عزاداری نکرده ایم و سعی در جذب حداکثری اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان به مسجد و کانون فرهنگی هنری مساجد داریم.

 

وی تشکیل کلاس ها و دوره های قرآنی مختلف برای خواهران عضو کانون و احداث کارگاه خوداشتغالی را از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک آزادی تنکابن عنوان کرد و افزود: این کانون از سال 1395تاسیس شد.