رفع مشکلات وضعیت قراردادهای شغلی کارکنان ستاد فهما موجب انگیزه می شود
رفع مشکلات وضعيت قراردادهاي شغلي کارکنان ستاد فهما موجب انگيزه مي شود
سرپرست ستاد فهما مازندران:

رفع مشکلات وضعیت قراردادهای شغلی کارکنان ستاد فهما موجب انگیزه می شود

حجت الاسلام نعمتي گفت: وضعيت قراردادهاي شغلي کارکنان ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد از طريق مجلس شوراي اسلامي و نهادهاي مربوطه بازنگري شود تا کارکنان ستاد فهما بدون دغدغه شغلي به انجام وظايف محوله بپردازند که اين امر ايجاد انگيزه مي کند.
شناسه خبر : 35207 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی»، امروز (24 بهمن) در دیدار و گفت و گو «منصورعلی زارعی کیاپی»، نماینده شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در دفتر ستاد فهما دیار علویان ضمن خیر مقدم به در آستانه قرار داشتن 18 اسفند، سالروز تشکیل کانون های مساجد اشاره کرد و این همزمانی را موجب برکات دانست.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد از سال 1372 بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب و منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) جهت مقابله با تهاجم فرهنگی در جوار مساجد تشکیل شدند.

 

وی بیان کرد: یکهزار و 197 کانون فرهنگی هنری مساجد در مازندران تاکنون تشکیل شدند که از این تعداد، 714 کانون روستایی و مابقی شهری هستند و در این مراکز افراد تاثیرگذار مسجد یعنی امام جماعت، فرمانده پایگاه، دو ذی صلاح فرهنگی، نماینده هیئت امنا است.

 

حجت الاسلام نعمتی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد بر اساس شعار سال مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و برنامه های ابلاغی و ... در طول سال فعالیت دارند.

 

وی گفت: گفتمان سازی در مجلس شورای اسلامی صورت گیرد و این نهاد مقدس که بر اساس شعار انقلاب و دغدغه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تشکیل شده و بسیار مظلوم است به حمایت مالی و معنوی نیاز دارد.

 

حجت الاسلام نعمتی اظهار کرد: وضعیت قراردادهای شغلی کارکنان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد از طریق مجلس شورای اسلامی و نهادهای مربوطه بازنگری شود تا کارکنان ستاد فهما بدون دغدغه شغلی به انجام وظایف محوله بپردازند که این امر ایجاد انگیزه می کند.

 

وی بیان کرد: بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور وجود دارند که کانون های فهما در استان مازندران دارای ظرفیت و پتانسیل های فرهنگی بالایی هستند که در سطح کشور برخی از این کانون ها، رتبه های عالی دارند.