نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی پیگیر تبدیل وضعیت کارکنان ستاد فهما کشور
نماينده ساري و مياندرود در مجلس شوراي اسلامي پيگير تبديل وضعيت کارکنان ستاد فهما کشور

نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی پیگیر تبدیل وضعیت کارکنان ستاد فهما کشور

زارعي کياپي گفت: پيگير تبديل وضعيت کارکنان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در مجلس شوراي اسلامي بعد از چندين سال از تشکيل اين نهاد است.
شناسه خبر : 35205 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: «منصورعلی زارعی کیاپی»، نماینده شهرستان‌های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه (24 بهمن)در دیدار و گفت و گو با کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران در دفتر ستاد فهما دیار علویان گفت: پیگیر تبدیل وضعیت کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در مجلس یازدهم شورای اسلامی بعد از چندین سال از تشکیل این نهاد است.   

 

زارعی کیاپی گفت: فرهنگ در انقلاب اسلامی در جایگاه اول اهمیت قرار دارد و شک و تردیدی در اهمیت فرهنگ وجود ندارد؛ مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، پیوست فرهنگی را همواره مطرح می کنند و حتی در زندگی عادی مردم، فرهنگ عجین است.

 

نماینده شهرستان‌های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی افزود: ستون انقلاب، فرهنگی بوده و امام خمینی(ره) به فرهنگ، توجه ویژه داشتند.

 

وی ابراز کرد: در حوزه ماندگاری و نهادینه شدن فرهنگ باید به غنای فرهنگی توجه شود و فرهنگ به اجبار، قابل تحمیل بر شخصی نیست.

 

زارعی کیاپی با اشاره به اینکه در کشور جمهوری اسلامی ایران، حوزه فرهنگ دارای ارزش و اهمیت است به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: متولیان فرهنگی جامعه دارای وظایف سنگینی هستند.

 

وی اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی، کمیسیون های مختلف وجود دارد و کمیسون فرهنگی در مجلس هم مظلوم است اما در حال حاضر به جمعیت، خانواده و فضای مجازی عنایت شده که متولی آن، کمیسون فرهنگی مجلس است و این امر بیانگر توجه ویژه مجلس یازدهم به فرهنگ است.