برپایی ولادت امام جواد الائمه (ع) برجشن ملی انقلاب معنویت دیگری بخشید
برپايي ولادت امام جواد الائمه (ع) برجشن ملي انقلاب معنويت ديگري بخشيد

برپایی ولادت امام جواد الائمه (ع) برجشن ملی انقلاب معنویت دیگری بخشید

20 کانون فرهنگي هنري مساجد و 17 مسجد به نام جواد الائمه(ع) در مازندران متبرک شده است که در شام جشن ملي انقلاب برپايي ولادت آن امام همام به مساجد مازندران معنويت ديگري بخشيد.
شناسه خبر : 35171 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان مازندران: مردم ولایتمدار استان مازندران ضمن برپایی جشن ملی انقلاب در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جشن ولادت امام جواد (ع) را برای خود افتخار دانستند و با شکوه تمام این جشن ها را گرامی داشتند.

 

براساس  این گزارش : اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران  همگام با آحاد ملت قهرمان و همیشه صحنه انقلاب اسلامی ضمن شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بصورت پیاده یا خودرویی و لبیک به ندای رهبر انقلاب بار دیگر با آرمان های امام وشهداء تجدید میثاق و قلب نائب امام غائب را به حضور میلیونی خود شاد کردند.

 

در این گزارش آمده است: مردم ولائی دیار علویان با حضور در مساجد و اماکن مذهبی  در شب ولادت میوه دل امام رضا (ع) جواد الائمه (ع)که خود حضرت ثامن الحجج در وصفش فرمود: «مولودی با برکت تر از او برای شیعیان ما زاده نشده است» ضمن برپایی مولودی خوانی و پخش گل و شیرینی نورانیت دیگری را در مساجد و ایران اسلامی برپا کردند.

 

در این گزارش تصریح می شود: در استان مازندران 20 کانون فرهنگی هنری مساجد و 17مسجد به نام جواد الائمه متبرک شده است و بر مزین بودن به نام آن امام همام را افتخار و وظیه ای سنگین برای انجام رسالت خویش می دانند.