هزار و 162 نفر از دیار علویان در پانزدهمین مسابقات مدهامّتان شرکت کردند
هزار و 162 نفر از ديار علويان در پانزدهمين مسابقات مدهامّتان شرکت کردند
سرپرست ستاد فهما مازندران خبر داد؛

هزار و 162 نفر از دیار علویان در پانزدهمین مسابقات مدهامّتان شرکت کردند

حجت الاسلام نعمتي با اشاره به شرکت يکهزار و 162 نفر از مازندران در پانزدهمين دوره جشنواره مدهامّتان، گفت: برترين هاي استاني پانزدهمين دوره جشنواره مدهامّتان در مازندران داوري شدند و به مرحله کشوري راه يافتند.
شناسه خبر : 34742 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۳

حجت الاسلام «رجب نعمتی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: برترین های استانی پانزدهمین دوره جشنواره مدهامّتان در مازندران در سه رده سنی زیر هفت سال، 7 تا 16 و 16 تا 30 سال پس از داوری بین متسابقین معرفی شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: یکهزار و 162 نفر از  مازندران در پانزدهمین دوره جشنواره مدهامتان شرکت کردند که سه نفر در بخش ویژه استعدادیابی، هفت نفر در بخش حفظ کل، 82 نفر در بخش اذان، 35 نفر در بخش قرائت نماز، 11 نفر در بخش حفظ جز 30، 9 نفر در بخش قرائت تحقیق، 20 نفر در بخش قرائت تقلیدی، 28 نفر در بخش قرائت ترتیل، 9 نفر در بخش مکبری و 958 نفر در بخش مفاهیم به رقابت پرداختند.

 

وی بیان کرد: در بخش برادران «مصطفی قاسمی»، «روح الله حیدری»، «سید محمد صادق ادیانی راد» و «سید سجاد ادیانی» و در بخش خواهران «زهرا سلطان پور»، «فائزه زنده دل» و «رقیه رضایی» داوری مسابقات را بر عهده داشتند.  

         

حجت الاسلام نعمتی با اشاره به اینکه مرحله کشوری این دوره از مسابقات اردیبهشت ۱۴۰۱ به میزبانی استان خرسان رضوی برگزار می‌شود، تصریح کرد: مسابقات رشته حفظ جزء ۳۰ و مفاهیم به صورت کتبی و مجازی، رشته حفظ کل قرآن به صورت تصویری و آنلاین و سایر رشته‌ها به صورت ارسال فایل و بارگذاری آن در سایت بچه‌های مسجد به نشانی /https://bachehayemasjed.ir  برگزار شد.