اجرای ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران
اجراي ويژه برنامه‌هاي گراميداشت دهه فجر در ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران

اجرای ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران

حجت‌الاسلام نعمتي گفت: ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان مازندران با هدف گراميداشت ايام الله دهه فجر برنامه هاي مختلف از جمله مسابقات محلي را تدارک ديده است.
شناسه خبر : 34737 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۷

حجت الاسلام «رجب نعمتی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر برنامه های مختلف هنری، فرهنگی تا برگزاری مسابقات محلی را با استفاده از ظرفیت ها، همفکری و همراهی همه متولیان امر مسجد تدارک دیده است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: آذین بندی کانون های فرهنگی هنری مساجد و نورافشانی، خاطره گویی از بچه های انقلاب و عصر شعر انقلاب از جمله برنامه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران است که در کانون های فهما مختلف دیار علویان اجرایی می شود.

 

وی با اشاره به دیدار خانواده های شهداء و ایثارگران و جانبازان، افزود: این دیدارها با هدف تکریم خانواده های معظم و معزز آنها و تداوم اهداف والای آنها در دهه فجر سال جاری صورت می گیرد که البته این دیدار و گفت وگو در طول سال نیز تداوم دارد.

 

حجت الاسلام نعمتی بیان کرد: برگزاری مسابقات نقاشی با محوریت دهه فجر و فجر آفرینان از برنامه های دیگر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در دهه فجر سال جاری به شمار می آید.

 

وی افزود: برگزاری آیین عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های کبوتران خونین بال که از جان خویش برای صیانت از خاک و ناموس کشور گذشتند از فعالیت های دیگر ستاد فهما مازندران در ایام الله دهه مبارک فجر است.

 

حجت الاسلام نعمتی ابراز کرد: مسابقات محلی و جشنواره غذاهای محلی با هدف احیای سنت های گذشتگان در دهه فجر برگزار می شود تا آداب و رسوم گذشتگان که هویت جامعه را تشکیل می دهند برای همیشه مانا بماند.

 

وی افزود:  برگزاری جشن انقلاب ویژه منتخبین فهما و راه یافتگان به فهما کشوری از جمله برنامه های دیگر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در دهه فجر است تا از زحمات آنها تقدیر شود.

 

حجت الاسلام نعمتی گفت: اهدای کمک بسته های معیشتی به نیازمندان، برگزاری مسابقات ورزشی، شرکت در مراسم نماز جمعه 15 بهمن، برگزاری رژه موتوری در 12 و 22 بهمن، برگزاری مسابقات عکاسی ویژه 22بهمن و شرکت در مراسم طنین الله اکبر در شب 22بهمن از برنامه های دیگر ستاد فهما مازندران  جهت گرامیداشت دهه فجر هستند.

 

وی، برگزاری نشست های بصیرتی، برپایی جشن ولادت امام محمد باقر (ع) در مساجد و تکایا، برپایی مراسم سوگواری شهادت امام هادی (ع) در مساجد و تکایا، شرکت در مراسم ملی و راهپیمایی 22 بهمن همگام با امت اسلامی و برپایی یادواره شهداء را از جمله برنامه های دیگر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و کانون های فهما دیار علویان در ایام الله دهه فجر برشمرد.