برگزاری سالگرد حجت الاسلام کمیجانی از کارمندان ستاد فهما مازندران
برگزاري سالگرد حجت الاسلام کميجاني از کارمندان ستاد فهما مازندران

برگزاری سالگرد حجت الاسلام کمیجانی از کارمندان ستاد فهما مازندران

اولين سالگرد حجت الاسلام «محمدعلي کميجاني» از کارمندان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران با حضور اقشار مخلف مردم به ويژه اعضاي کانون هاي فهما استان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 34680 تاریخ انتشار : ۷ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «محمدعلی کمیجانی»، تلاشگر مسئولیت پذیر و فعال در عرصه فرهنگی در سال 62 دیده به جهان گشود و روز (8 بهمن) سال گذشته همزمان با سالروز وفات امام البنین(س) بعد از مدتی بستری بودن در بیمارستان به خاطر ابتلا به ویروس کرونا، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام کمیجانی با داشتن دو فرزند به نام های ابوالفضل و حسین، زمانی آسمانی شد که 12 بهمن، اولین جشن تولد پسر دومش بود و در گذشت او، حزنی سنگین را موجب شد که با گذشت یکسال هنوز جای خالی اش در سنگر مسجد و احیای فرهنگ و نشر معارف قرآنی و اسلام ناب محمدی احساس می شود. 

 

این گزارش می افزاید: مراسم اولین سالگرد ارتحال حجت الاسلام « محمدعلی کمیجانی» در حسینیه روستای گله کلا علیا  ساری، امشب پنجشنبه (7 بهمن) به همراه اقامه نماز مغرب و عشا از سوی خانواده مرحوم و همچنین به همت کانون فرهنگی هنری شهید آوینی، هیات امنا و پایگاه بسیج مسجد حسینی گرامجان و سلیم آباد چالوس بعد از نماز مغرب و عشاء و فردا شب جمعه (8 بهمن) در مسجد جامع سینوا شهرستان چالوس برگزار خواهد شد.

 

در این گزارش تصریح می شود: از تمام علاقه مندان به ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جهت شرکت دراولین سالگرد حجت الاسلام «محمدعلی کمیجانی» دعوت بعمل می آید و همچنین می توانند در مراسم فاتحه مجازی  برای آن مرحوم به نشانی https://fatehe-online.ir/240744 شرکت کنند.