برگزاری طرح دورهمی مادرانه در مازندران کلید خورد
برگزاري طرح دورهمي مادرانه در مازندران کليد خورد

برگزاری طرح دورهمی مادرانه در مازندران کلید خورد

برگزاري طرح دورهمي مادرانه در مازندران بر اساس منويات رهبري مبني بر ورود مصداقي در تبيين سبک زندگي اسلامي با رويکرد تقويت بنيان خانواده کليد خورد.
شناسه خبر : 34675 تاریخ انتشار : ۷ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۱۸

حجت الاسلام «حمید صادقی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران با اشاره به اینکه طرح دورهمی مادرانه با رویکرد تقویت بنیان خانواده است، گفت: این طرح بر اساس منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر ورود مصداقی در تبیین سبک زندگی اسلامی در مازندران آغاز شده و به عنوان یک جریان سازنده در تمامی استان های کشور ادامه خواهد داشت.

 

مسئول و پایه گذار طرح دورهمی مادرانه در استان مازندران درباره چشم انداز این طرح اظهار کرد: ارتباط صمیمی و شناخت مادران دغدغه مند در امر تربیت که با حمایت و پشتیبانی نهادهای انقلابی صورت می پذیرد از جمله چشم اندازهای این طرح هستند.

 

وی بیان کرد: ارتقای دانش و بینش و رسیدن به اقتدار لازم در حیطه مهارت ها و شناسایی در حیطه هم افزایی همدیگر از اهداف اجرای طرح دورهمی مادرانه محسوب می شوند.

 

حجت الاسلام صادقی ابراز کرد: روانشناسان، مشاوران و فرهیختگان هر استان در طرح دورهمی مادرانه شرکت می کنند و اطلاعات و دانش آنها به روز می شود.

 

وی با اشاره به اینکه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، قرارگاه خاتم و شورای سیاست گذاری مساجد، حامیان طرح مردم نهاد دورهمی مادرانه هستند اظهار امیدواری کرد که مابقی نهادها در راستای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) از این طرح حمایت کنند.

 

این مسئول گفت: طرح دورهمی مادرانه با سه سرفصل کارگاه خانواده، کارگاه کودک و کارگاه نوجوان اجرا می شود که به ترتیب حجت الاسلام «محمدعلی جمشیدی»، حجت الاسلام «محسن صادقی» و حجت الاسلام «حمید صادقی» اساتید این کارگاه ها هستند.

 

حجت الاسلام صادقی افزود: آرامش و اکسیژن عاطفی خانواده، تربیت نوین کودک و تکنیک های نوین ارتباط مثبت با نوجوانان از محورهای این برنامه هستند.

 

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح مردمی دورهمی مادرانه به نشانی https://idpay.ir/madaraneh1/shop/ مراجعه کنند، تصریح کرد: زمان و مکان برگزاری این طرح، 23 بهمن ماه در سالن همایش اهل بیت واقع در مجتمع فرهنگی اهل بیت ساری است.