برنامه 10 شب 10 مسجد ویژه دهه فجر در بابلسر اجرا می شود
برنامه 10 شب 10 مسجد ويژه دهه فجر در بابلسر اجرا مي شود

برنامه 10 شب 10 مسجد ویژه دهه فجر در بابلسر اجرا می شود

برنامه 10 شب 10 مسجد ويژه دهه مبارک فجر در شهرستان بابلسر به همت کانون پنج تن آل عباء مسجد شهدا اين شهرستان با با محفل انس با قرآن اجرا مي شود.
شناسه خبر : 34670 تاریخ انتشار : ۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۳

«علی اصغر محمودی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: برنامه 10 شب 10 مسجد ویژه دهه فجر در شهرستان بابلسر به همت کانون پنج تن آل عباء مسجد شهدا این شهرستان با محفل انس با قرآن به همراه دعوت از کارشناسان فضای مجازی و روانشناسی اجرا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عباء مسجد شهدا بابلسر اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(رحمت الله علیه) و بهره گیری از کلام وحی برای مقاومت در برابر رژیم شاهنشاهی و تشکیل جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت که در برنامه 10 شب 10 مسجد ویژه دهه مبارک فجر به اهمیت رهبری امام راحل و هدایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پرداخته می شود.

 

وی بیان کرد: مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش مهمی برعهده داشتند و در حال حاضر نیز جهت صیانت از دستاوردهای انقلاب وظیفه بزرگی بر عهده دارند و کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز با برگزاری برنامه های متعدد به گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر اهتمام ویژه دارند.