لزوم هم‌افزایی و کادرسازی نسل جوان در مساجد
لزوم هم‌افزايي و کادرسازي نسل جوان در مساجد
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تاکید کرد؛

لزوم هم‌افزایی و کادرسازی نسل جوان در مساجد

حجت‌الاسلام شريف تبار عزيزي، با اشاره به اهميت گسترش فعاليت‌هاي مسجدي، نسبت به هم‌افزايي و کادرسازي نسل جوان در مساجد تاکيد کرد.
شناسه خبر : 34459 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «محمد مهدی شریف تبار عزیزی»،مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز (27دی) در دیدار با حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران طی سخنانی اظهار کرد: تمام مجموعات فرهنگی، جریانات فرهنگی انقلاب را با هم افزایی و با محوریت مسجد پیش ببریم.

 

وی اظهار کرد: دیده بان نظام مقدس انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) افق های دوردست را می بینند و تمام نهادهای فرهنگی باید به عنوان سربازان و افسران بین آنها هماهنگی باشد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد برکات زیادی دارند اما مظلوم و در غربت هستند، ابراز کرد: قرارگاه اداره تبلیغات اسلامی و کانون های فرهنگی هنری مساجد در خانه های خدا بر زمین است که  باید هدایت راهبری داشته باشیم و مخاطبین را حمایت لازم نماییم.

 

حجت الاسلام شریف تبار عزیزی گفت: نهادها و اداراتی نظیر اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی، کانون های فرهنگی هنری مساجد و ... باید به دنبال هم افزایی در مساجد باشند و هدفمندانه ترعمل کنند و کادرسازی در بچه های مسجدی ضرورت دارد.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر جهاد تبیینی تاکید دارند، اظهار کرد: یکی از رسالت های انبیا، تبیین بود و تبیین باید با دقت صورت گیرد و تبعیت را نیز به دنبال دارد. 

 

حجت الاسلام شریف تبار عزیزی بیان کرد: تولید ادبیات و تولید گفتمان و گفتمان پردازی را مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تاکید کردند و اکنون باید به عمل به این مهم عنایت ویژه صورت گیرد.