سرپرست ستاد فهما مازندران با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان دیدار کرد
سرپرست ستاد فهما مازندران با مدير کل تبليغات اسلامي استان ديدار کرد

سرپرست ستاد فهما مازندران با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان دیدار کرد

سرپرست ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران با مدير کل تبليغات اسلامي اين استان ديدار کرده و نسبت به زمينه همکاري مشترک دو مجموعه به تبادل نظر پرداختند.
شناسه خبر : 34458 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران امروز (27 دی) با حجت الاسلام «محمد مهدی شریف تبار عزیزی»، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، دیدار و گفت و گو صمیمانه ای داشتند و بر بکارگیری نقاط مشترک این دو نهاد تاکید کردند. 

 

حجت الاسلام نعمتی در این دیدار طی سخنانی به ظرفیت بسیار در مساجد اشاره کرد و گفت: برای هم گرایی و هم افزایی در راستای فرهنگ ناب اسلامی و ارزش های انقلاب باید گام های بلندی برداریم.

 

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی بعد از شیوع ویروس کرونا افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در این تهیه و توزیع بسته های معیشتی بسیار فعال بودند و دستگیری از نیازمندان و خانواده های کم برخوردار را در دستور کار خویش قرار دادند.

 

حجت الاسلام نعمتی اظهار کرد: شنبه هفته آینده نیز از قائمشهر تا گلوگاه، کمک به نیازمندان از سوی ستاد فهما مازندران و موسسه حضرت خدیجه صورت می گیرد.

 

وی بیان کرد: فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد نظیر مسابقات قرآنی، تفسیر، سرود، تئاتر و ... در سامانه بچه های مسجد بارگذاری می شود و در سال جاری سومین رویداد ملی فهما برگزار شد که منتخبین و کانون های فعال، معرفی خواهند شد.

 

حجت الاسلام نعمتی ابراز کرد: در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چندین اداره و نهاد اعضای شورای سیاست گذاری هستند که مدیر کل تبلیغات اسلامی یکی از اعضای ستاد فهما است.

 

وی اظهار امیدواری کرد که با تعامل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و اداره کل تبلیغات اسلامی شاهد خروجی ها و برکات بسیار باشیم.