10همسر شهید از شهدای بالالموک، کاسگر محله و لهمال در دفتر امام جمعه قائمشهر تجلیل شدند
10همسر شهيد از شهداي بالالموک، کاسگر محله و لهمال در دفتر امام جمعه قائمشهر تجليل شدند
با مشارکت کانون شهدای بالالموک قائمشهر؛

10همسر شهید از شهدای بالالموک، کاسگر محله و لهمال در دفتر امام جمعه قائمشهر تجلیل شدند

قبادي لموکي گفت: از همسران 10 شهيد از بالالموک، کاسگر محله و لهمال قائمشهر با مشارکت کانون فرهنگي هنري شهداي بالالموک مسجد امام علي قائمشهر، در دفتر امام جمعه اين شهر تجليل به عمل آمد.
شناسه خبر : 34454 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۷

«عمران قبادی لموکی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: همسران شهدا بالالموک، کاسگر محله و لهمال قائمشهر با مشارکت کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر به مناسبت وفات ام الشهدا، حضرت ام النبین در دفتر امام جمعه قائمشهر با حضور مسئولین تجلیل شدند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر افزود: در این دیدار که خانواده معظم و معزز شهدا حضور داشتند آیت الله «علی معلمی»، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر که خود ابوشهیدین است بر ادامه اهداف کبوتران خونین بال و وظایف خانواده آنها برای انتقال آرمان های والای وصال یافتگان به یار رهنمون های لازم را ارائه کرد.

وی اظهار کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر، تکریم و تجلیل از خانواده های صبور شهدا را یکی از وظایف مهم خود می دانند و در مناسبت های مختلف به ویژه طرح سه شنبه های تکریم به دیدار و گفت و گو با آنها می پردازند.