تدفین پیکر دو شهید گمنام در مسجد محمدرسول الله بندر امیرآباد بهشهر
تدفين پيکر دو شهيد گمنام در مسجد محمدرسول الله بندر اميرآباد بهشهر
همزمان با سالروز وفات ام‌البنین(س)؛

تدفین پیکر دو شهید گمنام در مسجد محمدرسول الله بندر امیرآباد بهشهر

پيکر مطهر دو شهيد گمنام هشت سال دفاع مقدس در مسجد محمدرسول الله بندر اميرآباد بهشهر همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنين با حضور اقشار مختلف مردم و اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران به خاک سپرده شد.
شناسه خبر : 34428 تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: پیکر مطهر و پاک  2 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در مسجد محمدرسول الله بندر امیرآباد بهشهر همزمان با وفات ام الشهدا، حضرت ام البنین با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران پس از تشییع به خاک سپرده شدند.

بر اساس این گزارش: این دو شهید خوشنام یکی از شهدا ۴۰ ساله از عملیات بدر شرق دجله و شهید دیگر ۲۳ ساله از عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه هستند.

در این گزارش تصریح می شود: مراسم وداع با این شهدا خوشنام باشکوه تمام در حسینیه سیدالشهدای روستای امیرآباد برگزار و بر ادامه اهداف والای آنها تا پای جان تاکید شد.

گفتنی است، مردم ولایی و شهیدپرور مازندران در دوران دفاع مقدس با تقدیم بیش از 10 هزار شهید و همچنین در دفاع از حرم عمه سادات، حضرت زینب کبری با شهدای مدافعان حرم، همواره در صحنه بودن خویش را به اثبات رساندند.