مراسم هفتم شهدای گمنام با برپایی آیین مجمه‌سری در کانون زینبیه نکا برگزار شد
مراسم هفتم شهداي گمنام با برپايي آيين مجمه‌سري در کانون زينبيه نکا برگزار شد

مراسم هفتم شهدای گمنام با برپایی آیین مجمه‌سری در کانون زینبیه نکا برگزار شد

باقري گفت: مراسم هفتم شهداي گمنام با آيين مجمه سري که در مراسم هفتم پسر جوان مجرد با وسايل دامادي صورت مي گيرد در کانون فرهنگي و هنري زينبيه نکا برگزار شد.
شناسه خبر : 34390 تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: مراسم شب هفت شهدای گمنام با آیین مجمه سری  که در مراسم هفتم پسر جوان مجرد با وسایل دامادی صورت می گیرد در کانون فرهنگی و هنری زینبیه نکا با با شکوه تمام برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری زینبیه نکا اظهار کرد: برگزاری مراسم برای شهدا که از جان خویش برای حفظ  کیان کشور گذشتند از وظایف مهم تک تک افراد جامعه محسوب می شود و باید با شرکت در اینگونه از این مراسم ها به اهداف والای کبوتران خونین بال عمل کنند.

باقری بیان کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در مناسبت های مختلف به ویژه در اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم به دیدار خانواده معظم و معزز شهدا می روند و بر ادامه آرمان های شهدا تا پای جان تاکید دارند.

وی به میزبانی کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در شب شهادت حضرت صدیقه اطهر اشاره کرد و افزود: کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در شب شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا مهمان ویژه ای داشت و با ورود پیکر مطهر شهید  گمنام معطر شد.

باقری ابراز کرد: مراسم استقبال از پیکر شهید گمنام با پخش گل و گلاب جلوه معنوی خاصی یافت و اعضای کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا برآن شدند که مراسم باشکوهی در شب هفتم شهدای گمنام برگزار کنند.

وی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افتخار می کنند که هم در استقبال و هم مراسم هفتم شهدای گمنام شرکت کردند و حضور در این برنامه ها را موجب برکات معنوی بسیاری در زندگی می دانند.