مروری بر فعالیت‌های حرفه‌ای کانون شهید صمصام طور سیمرغ در عرصه فیلم‌سازی
مروري بر فعاليت‌هاي حرفه‌اي کانون شهيد صمصام طور سيمرغ در عرصه فيلم‌سازي

مروری بر فعالیت‌های حرفه‌ای کانون شهید صمصام طور سیمرغ در عرصه فیلم‌سازی

هاشمي گفت: کانون فرهنگي هنري شهيد صمصام طور مسجد جامع سيمرغ با داشتن اتاق ايده پردازي براي ساخت فيلم از ظرفيت بچه هاي مسجدي بهره مي گيرد و در دو سال گذشته در رواق فيلم شايسته تقدير کشوري شد.
شناسه خبر : 34344 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۹

«سید امین هاشمی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: در کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع سیمرغ، ایده، ساخت، بازیگری و تمام دست اندرکاران در تولید فیلم کوتاه  را بچه های مسجدی انجام می دهند.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع سیمرغ اظهار کرد: جوانان و نوجوانان مسجدی صفر تا صد نظیر بازیگری، فیلم برداری، تدوین و ... را انجام می دهند و فعالیت در مسجد را افتخار می دانند.

وی  با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع سیمرغ با داشتن اتاق ایده پردازی در مسجد جلسات متعددی را برگزار می کند، بیان کرد: تمام مراحل ایده تا ساخت فیلم کوتاه برای برنامه 1455 در این اتاق صورت گرفت و اجرایی شد.

 

هاشمی درباره ساخت فیلم کوتاه 1455 در سال جاری، ابراز کرد: 10 موضوع برای ساخت فیلم طرح 1455 در نظر گرفته شده بود که کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع سیمرغ، فیلم کوتاه را با نام «بَرَنده» و موضوع «انفاق از بهترین ها» را انتخاب کرد که کارگردان این فلیم را خود بر عهده داشتم و آرمین یداللهی، تصویربردار، مهدی رضایی، دستیار، امیرطاها داودی نژاد و سجاد عبدالعلی پور بازیگران و طاها رفیعی و احمدرضا حبیبی به عنوان تدارکات در این فیلم بودند.

وی گفت: کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع سیمرغ در طرح ملی ایران قوی و در رواق فیلم با ساخت فیلمی با عنوان «رادیکال عشق» به موضوع جایگاه و مقام معلم پرداخت و رتبه شایسته تقدیر را کشف کرد همچنین نماهنگ «بوی حرم، بوی حسین» با محوریت جاماندگان اربعین حسینی به همت کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع شهرستان سیمرغ و همکاری دارالقرآن این شهرستان تولید شد.

هاشمی با اشاره به ساخت فیلم های«غروب دریا » و«تنها در خانه» و همچنین ساخت کلیپ در قالب چند نیایش و پخش آن از صدا و سیما به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع سیمرغ  افزود: این کانون با داشتن شبکه ای در اینستا موجب کارآفرینی برای اعضا کانون شده است.

وی گفت: صفر تا صد ساخت فیلم و نماهنگ و حتی خواندن را بچه های مسجدی کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع سیمرغ انجام می دهند و این کانون در سال های 98 و 99 در رواق فیلم، عنوان شایسته تقدیردر سطح کشور را به خود اختصاص داد.