فعالیت های کانون شهدای بالالموک قائمشهر؛ از تهیه بسته های کمک معیشتی تا مشارکت در ساخت خانه برای محرومین
فعاليت هاي کانون شهداي بالالموک قائمشهر؛ از تهيه بسته هاي کمک معيشتي تا مشارکت در ساخت خانه براي محرومين
فعالیت‌های کانون شهدای بالالموک قائمشهر/ از تهیه بسته‌های کمک معیشتی تا مشارکت در ساخت خانه برای محرومین

فعالیت های کانون شهدای بالالموک قائمشهر؛ از تهیه بسته های کمک معیشتی تا مشارکت در ساخت خانه برای محرومین

کانون فرهنگي هنري شهداي بالالموک مسجد امام علي قائمشهر با تهيه و توزيع بسته هاي کمک معيشتي تا مشارکت در ساخت خانه براي محرومين ياري رسان به خانواده هاي کم برخوردار و ترويج همدلي است.
شناسه خبر : 34324 تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۸

«عمران قبادی لموکی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر فعالیت های مختلفی را در دستور کار دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر اظهار کرد: تهیه و توزیع 250 بسته کمک معیشتی در سال جاری به ارزش 500 میلیون ریال بین نیازمندان از جمله فعالیت های این کانون به شمار می آید.

وی بیان کرد: مشارکت در ساخت منزل یکی از محرومین که کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر، پایگاه و خیرین در این امر خداپسندانه یک میلیارد ریال، کمک کردند و با حضور آیت الله «علی معلمی»، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر و مسئولین دیگر به خانواده کم برخوردار اهدا شد یکی از فعالیت های دیگر این کانون برای اشاعه همدلی و کمک به همنوع محسوب می شود.

 

قبادی لموکی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر با 373 عضو از سال 94 تاسیس شد و اهتمام ویژه ای به همدلی و یاری رساندن به خانواده های کم برخوردار دارد.

 

وی گفت: کمک به نیازمندان علاوه بر اجر اخروی برکات بسیاری در زندگی دارد و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر، فعالیت در این کارهای خداپسندانه را افتخاری برای خود می دانند چرا که دستگیری نیازمندان را بزرگان دین در تمام طول زندگی خویش انجام می دادند.