مراسم چهل و یکمین سالگرد معلم شهید «طهماسبقلی اسلامی» برگزار شد
مراسم چهل و يکمين سالگرد معلم شهيد «طهماسبقلي اسلامي» برگزار شد
به همت کانون غدیر شیرگاه:

مراسم چهل و یکمین سالگرد معلم شهید «طهماسبقلی اسلامی» برگزار شد

مراسم چهل و يکمين سالگرد معلم شهيد «طهماسبقلي اسلامي» به همت کانون فرهنگي هنري غدير مسجد جامع کليج خيل شيرگاه با تاکيد بر ادامه اهداف شهدا تا پاي جان برگزار شد.
شناسه خبر : 34287 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: مراسم چهل و یکمین سالگرد معلم شهید طهماسبقلی اسلامی به همت کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد جامع کلیج خیل شیرگاه با تاکید بر ادامه اهداف شهدا تا پای جان با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

 

حجت الاسلام «رضا راهدار»، امام جماعت کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد جامع کلیج خیل شیرگاه در این مراسم طی سخنانی گفت: شهدا بدون تردید امام حسین را الگو و سرمشق خویش قرار دادند و از جان خویش برای حفظ کیان کشور گذشتند.

 

وی اظهار کرد: خانواده معظم و معزز کبوتران خونین بال با در پیش گرفتن صبر و شکیبایی حضرت زینب، راه آنها را ادامه می دهند و تمام اقشار مردم باید ادامه دهنده اهداف شهدا باشند.

 

حجت الاسلام راهدار بیان کرد: آرمان های شهدا باید به نسل های آینده که آینده سازان جامعه محسوب می شوند به خوبی انتقال یابد و در این میان کانون های فرهنگی هنری مساجد، نقش مهمی بر عهده دارند.

 

وی به سردار دل ها اشاره کرد و گفت: فداکاری و تلاش های شهید حاج قاسم سیلمانی همچون شهدای دیگر برای همیشه مانا می ماند چرا که راه شهدا، خدایی است.

 

گفتنی است، طهماسبقلی اسلامی در پنجم فروردین  1325 در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود و 20 دی ماه سال 1359 در آبادان به فیض عظمای شهادت نائل آمد و بعد از پیدا شدن 11 ماه مفقودی پیکرمطهرش در گلزار شهدا روستای کلیج خیل به خاک سپرده شد.