فعالیت برای مسجد و به خدمت گرفتن هنر اسلامی برکات بسیاری در زندگی دارد
فعاليت براي مسجد و به خدمت گرفتن هنر اسلامي برکات بسياري در زندگي دارد
مدیر کانون جوادالائمه سوادکوه شمالی:

فعالیت برای مسجد و به خدمت گرفتن هنر اسلامی برکات بسیاری در زندگی دارد

زارع با اشاره به اينکه فعاليت براي مسجد و به خدمت گرفتن هنر اسلامي در اين پايگاه هاي الهي برکات بسياري در زندگي دارد چرا که محل تلاقي هنر و دين به شمار مي آيد، گفت: کانون فرهنگي هنري جوادالائمه سوادکوه شمالي در زمينه هاي مختلف فعاليت دارد اما اهتمام بسياري را براي بيان فعاليت ها در قالب هنر انجام مي دهد.
شناسه خبر : 34286 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۷

«مرتضی زارع» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: فعالیت برای مسجد و به خدمت گرفتن هنر اسلامی در این پایگاه های الهی برکات بسیاری در زندگی دارد چرا که محل تلاقی هنر و دین به شمار می آید و روح و جان با اینگونه از فعالیت ها، صیقل می یابد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سوادکوه شمالی اظهار کرد: اثری از چوب با وارد کردن نام شهدای کربلا و قیام عاشورا که اطرافش مزین به آیاتی از قرآن کریم و اشعاری در وصف اهل بیت را «قاسم محمودی» از اعضای این کانون انجام داد تا نام و اهداف شهدا و نهضت عاشورا برای همیشه تاریخ مانا بماند و این اثر را به کانون تقدیم کرد.

 

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره بکارگیری هنر، ابراز کرد: معظم له، هنر را دقیق ترین و رساترین وسیله انعکاس اندیشه ها و آرمان های شریف عنوان کردند و کانون فرهنگی هنری جوادالائمه سوادکوه شمالی به این مهم عنایت ویژه دارد.

 

زارع بیان کرد: کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سوادکوه شمالی در زمینه های مختلف فعالیت دارد اما اهتمام بسیاری را برای بیان فعالیت ها در قالب هنر انجام می دهد تا اقشار مختلف مردم با برنامه های کانون به خوبی آشنا شوند.