ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان میزبان شهید گمنام می‌شود
ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ديار علويان ميزبان شهيد گمنام مي‌شود
سرپرست ستاد فهما مازندران:

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان میزبان شهید گمنام می‌شود

حجت الاسلام نعمتي گفت: ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ديارعلويان و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامي مازندران ميزبان شهيد گمنام مي شوند.
شناسه خبر : 34085 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی»، امروز (14 دی) در جلسه هماهنگی میزبانی از شهدای گمنام در جمع اعضای ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه بر ادامه مکتب اهل بیت عصمت و طهارت تاکید کرد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام، فردا چهارشنبه (15 دی) به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران جهت استقبال آورده می شود که ویژه برنامه ای در نمازخانه این اداره به همراه سخنرانی و مداحی برگزار خواهد شد.

 

وی بیان کرد: کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران نیز در آیین استقبال از این شهید خوشنام حضور می یابند و با آرمان های شهدا تجدید میثاق می کنند.

 

حجت الاسلام نعمتی ابراز کرد: پیکر این شهید خوشنام بعد از استقبال جهت تشیییع و خاکسپاری به دانشگاه امام محمدباقر ساری با حضور باشکوه و گسترده آحاد مردم به ویژه اعضای کاون های فرهنگی هنری مساجد انتقال می یابد.

 

وی گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و اعضای کانون های فهما دیار علویان استقبال از شهدای گمنام را یک وظیفه می دانند و در ویژه برنامه هایی که برای این شهدا در نظر گرفته شده، فعالانه شرکت دارند.

 

حجت الاسلام نعمتی اظهار کرد: تاکنون یکهزار و 196 کانون فرهنگی هنری مساجد دراستان مازندران تشکیل شده که با اجرای برنامه های مختلف نظیر سه شنبه های تکریم جهت تجلیل از خانواده معظم و معزز شهدا، ارادت خویش را به شهدا و خانواده آنها ابراز می کنند.

 

وی در پایان بر ادامه آرمان های کبوتران خونین بال تا پای جان تاکید و تقدیر از خانواده شهدا را مروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد.