برگزاری مراسم ایام فاطمیه با محوریت سالگرد شهادت سردار دل ها در کانون امام علی محمودآباد
برگزاري مراسم ايام فاطميه با محوريت سالگرد شهادت سردار دل ها در کانون امام علي محمودآباد

برگزاری مراسم ایام فاطمیه با محوریت سالگرد شهادت سردار دل ها در کانون امام علی محمودآباد

مراسم عزاداري ايام فاطميه با محوريت سالگرد شهيد حاج قاسم سليماني، سردار دل ها در کانون فرهنگي هنري امام علي مسجد اعظم محمودآباد با حضور اقشار مختلف مردم به ويژه جوانان و نوجوانان به عنوان آينده سازان جامعه برگزار شد.
شناسه خبر : 34079 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۵

«مرتضی حسین زاده» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: مراسم عزاداری ایام فاطمیه با محوریت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار دل ها در کانون فرهنگی هنری امام علی مسجد اعظم محمودآباد با حضور اقشار مختلف مردم به همراه سخنرانی و مداحی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی مسجد اعظم محمودآباد اظهار کرد: شرکت گسترده و باشکوه جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه در این مراسم، نوید ایران همیشه سرافراز و پیروز در عرصه های مختلف را می دهد و اینگونه از مراسم ها باید تداوم داشته باشد.

 

وی بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در تبیین ارزش ها نظیر ترویج ایثار فرهنگ و شهادت، نقش مهمی بر عهده دارند و در مناسبت های مختلف نظیر ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل ها می توانند به اشاعه این مهم بپردازند.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری امام علی مسجد اعظم محمودآباد از سال 87 تاسیس شد و در مناسبت های ملی و مذهبی همچنین فعالیت های عام المنفعه بسیار فعال است.