بصیرت را از مکتب سردار سلیمانی الگوبرداری کنیم
بصيرت را از مکتب سردار سليماني الگوبرداري کنيم
نماینده ولی فقیه در مازندران:

بصیرت را از مکتب سردار سلیمانی الگوبرداری کنیم

آيت الله محمدي لائيني در مراسم دومين سالروز شهادت سردار سليماني و همرزمانش وهمچنين وداع دو شهيد گمنام بر لزوم الگوبرداري سيره بصيرت‌افزا از مکتب سردار سليماني تاکيد کرد و گفت: لازمه مقاومت و ايستادگي در برابر توطئه هاي دشمنان داشتن بصيرت است.
شناسه خبر : 34076 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: مراسم وداع با دو شهید خوشنام در مصلی ساری شب گذشته (13 دی) همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی  برگزار شد.

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» در این مراسم گفت: در مکتب ما مدارس همچون علم، ایمان، عشق و جهاد وجود دارد که باعث افتخار است و درمورد آن در آیات کریمه قرآن به درستی اشاره شده است.

 

نماینده ولی فقیه در  مازندران درباره مدرسه جهاد اظهار کرد: در مدرسه جهاد، وطن  غیر وطن معنا و مفهومی نداشته و هر جا که ببینم، دین در خطر است جهاد بروز و ظهور پیدامی کند و افرادی مثل سردار سلیمانی ها و شهدای مدافع حرم دانش آموختگان این مدرسه هستند.

رئیس شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران درباره شعار مکتب سلیمانی یادآور شد: ما در این چند سال به این نتیجه رسیده ایم که درمقابل تهدیدات دشمنان در هر زمینه ای می توانیم روی پای خود بایستم و با قدرت تمام می گوییم در مکتب سلیمانی، فعل ما نمی توانیم هیچ جایگاهی ندارد و توافق با شیطان را جایز نمی دانیم.

 

آیت الله محمدی لایینی افزود: شهدا با ایستادگی در برابر دشمن بعثی و داعشیان، اقتدار، عظمت و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

امام جمعه ساری بر لزوم الگو برداری بصیرت  مردم از مکتب سردار سلیمانی تاکید کرد و گفت: لازمه مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان داشتن بصیرت است.

 

وی در مورد سازش با غرب گفت : آنهایی که ما را به سازش با غرب تشویق می کنند، در حقیقت درس آموخته مکتب شیطان هستند.

آیت الله محمدی لایینی  اظهار کرد: در مکتب خدا عشق، محبت، ایثار و گذشت معنا و مفهوم دارد و در این مکتب فقط انسان های مومن و متدین در برابر وسوسه های شیطانی مقاومت و ایستادگی می کنند.

گفتنی است، شرکت کنندگان در این آیین معنوی با مداحی محمود کریمی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین شهدای جنگ تحمیلی به ویژه شهدای گمنام به عزاداری پرداختند.