دیدار با خانواده شهید «نعمت الله چهاردهی» در سالگرد شهادت سردار سلیمانی
ديدار با خانواده شهيد «نعمت الله چهاردهي» در سالگرد شهادت سردار سليماني
به همت اعضای کانون توفیق بهشهر صورت گرفت:

دیدار با خانواده شهید «نعمت الله چهاردهی» در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

مشهدي محمدي گفت: اعضاي کانون فرهنگي هنري توفيق بهشهر با خانواده شهيد «نعمت الله چهاردهي» به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سليماني و ايام فاطميه ديدار و بر ادامه اهداف شهدا تاکيد کردند.
شناسه خبر : 34045 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۸

«محمد مشهدی محمدی» در گفت و گو با با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری توفیق بهشهر با خانواده شهید «نعمت الله چهاردهی» به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه دیدار و گفت و گوی صمیمانه ای داشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری توفیق بهشهر اظهار کرد: در این دیدار که اعضای پایگاه سرداران اسلام نیز حضور داشتند بر ادامه اهداف شهدا تا پای جان تاکید شد.

وی بیان کرد: آرمان های شهدا برای آینده سازان جامعه باید به خوبی تبیین شود چرا که به اینگونه کشور از هر گزندی در امان می ماند و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در انتقال این آرمان ها باید بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

 

 مشهدی محمدی با اشاره به اینکه در این دیدار خانواده معظم و معزز شهید «نعمت الله چهاردهی» به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداختند، ابراز کرد: تجلیل از زحمات خانواده شهدا یک وظیفه برای همگان است.

 

گفتنی است، شهید «نعمت الله چهاردهی» در سال 42 دیده به جهان گشود و در سال 60 در جبهه گیلان غرب(شیاکوه ) به درجه عظمای شهادت نائل شد.