فعالیت‌های کانون زینبیه نکا/از برگزاری گرامیداشت سردار دل ها تا برپایی نمایشگاه نقاشی و طراحی
فعاليت‌هاي کانون زينبيه نکا/از برگزاري گراميداشت سردار دل ها تا برپايي نمايشگاه نقاشي و طراحي

فعالیت‌های کانون زینبیه نکا/از برگزاری گرامیداشت سردار دل ها تا برپایی نمایشگاه نقاشی و طراحی

کانون فرهنگي هنري زينبيه نکا در راستاي گراميداشت ياد و نام شهيد حاج قاسم سليماني، برنامه هايي را به همراه سخنراني در تبيين جايگاه سردار دل ها تا برپايي نمايشگاه نقاشي و طراحي با محوريت اين شهيد را برگزار کرد.
شناسه خبر : 34009 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: کانون فرهنگی هنری زینبیه شهرستان نکا، مراسم گرامیداشت  سردار دل ها  و  ۹ دی  را در مسجد  زینبیه این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم و یاد گاران دفاع مقدس و اعضای  کانون فرهنگی  وهنری زینبیه برگزار کرد.

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری»، امام جماعت مسجد زینبیه نکا دراین مراسم طی سخنانی به تبیین جایگاه و منزلت شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

«محمد علی باقری»، مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا نیز به مجاهدت های سردار دل ها و رزمندگان اسلام اشاره کرد و افزود: اطاعت از امام خمینی(ره) و ولی فقیه رمز پیروزی ملت ایران بوده و این پیروی همچنان تداوم دارد.

 

وی  اظهار کرد: شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی موجب شد تا عزم ملت بزرگ ایران و ملت های آزادیخواه جهان برای مقابله با یاوه گویی های آمریکا دوچندان شود و برای صیانت از ارزش های اسلامی تا پای جان ایستادگی کنند.

گفتنی است، برپایی نمایشگاه نقاشی و طراحی با اهدای جوائز به نفرات برتر نمایشگاه از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در برگزاری این مراسم بود.