کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مروج فرهنگ فاطمی باشند
کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مروج فرهنگ فاطمي باشند
امام جماعت کانون سید زین العابدین جویبار:

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مروج فرهنگ فاطمی باشند

حجت الاسلام سوادکوهي با تاکيد بر اينکه کانون فرهنگي هنري مساجد مروج فرهنگ فاطمي باشند، گفت: ولايت مداري مهم ترين شاخصه دين داري است که حضرت صديقه اطهر در راه دفاع از ولايت به شهادت رسيد.
شناسه خبر : 34007 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۰

به گزارش ستاد ارتبطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: درآستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا مراسم عزاداری و روضه خوانی به همت کانون فرهنگی هنری شهدای سید زین العابدین مسجد امام علی جویبار به مدت 10 شب در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام «فتاح سوادکوهی»، امام جماعت کانون فرهنگی هنری شهدای سید زین العابدین مسجد امام علی جویبار، شب گذشته (11 دی) در این مراسم عزاداری طی سخنانی به تبیین زندگی حضرت فاطمه پرداخت.

 

وی اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در ترویج فرهنگ فاطمی بر عهده دارند و می توانند با برنامه های مختلف، این مهم را انجام دهند.

 

حجت الاسلام سوادکوهی، ولایت مداری را مهم ترین شاخصه دین داری دانست و افزود: حضرت صدیقه اطهر در راه دفاع از ولایت به شهادت رسید و این می تواند الگویی برای همگان باشد.

گفتنی است، جواد فلاح، مداح این روضه خوانی است و همچنین ویژه برنامه ای نیز برای گرامیداشت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی در کانون فرهنگی هنری شهدای سید زین العابدین مسجد امام علی جویبار برگزار خواهد شد.