از میزبانی پرچم متبرک مضجع سیدالشهدا(ع) و قمر بنی هاشم (ع) تا حضور فعال دانش‌آموزی در گرامیداشت 9 دی
از ميزباني پرچم متبرک مضجع سيدالشهدا(ع) و قمر بني هاشم (ع) تا حضور فعال دانش‌آموزي در گراميداشت 9 دي
مدیر کانون جوادالائمه سوادکوه شمالی:

از میزبانی پرچم متبرک مضجع سیدالشهدا(ع) و قمر بنی هاشم (ع) تا حضور فعال دانش‌آموزی در گرامیداشت 9 دی

زارع، ميزباني از پرچم متبرک حضرت امام حسين و حضرت ابوالفضل تا حضور فعال در برنامه دانش آموزي را از برنامه هاي کانون فرهنگي هنري جوادالائمه حسينيه امام جعفر صادق سواکوه شمالي جهت گراميداشت 9 دي عنوان کرد.
شناسه خبر : 33970 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۵

«مرتضی زارع» در در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سواکوه شمالی جهت گرامیداشت 9 دی برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سواکوه شمالی اظهار کرد: یک ربع با خاطره شهید سلیمانی عزیز در فضای مجازی و ساخت عکس نوشته با محوریت وصیت نامه شهید سردار دل ها از جمله فعالیت های این کانون جهت گرامیداشت 9 دی به شمار می آیند.

 

وی بیان کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سواکوه شمالی علاوه بر شرکت در آیین گرامیداشت حماسه ۹دی در مسجد جامع شیرگاه در برنامه دانش آموزی شرکت فعالی داشتند که مجری این برنامه از اعضای این کانون بود.

 

زارع ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سواکوه شمالی میزبان پرچم متبرک حضرت امام حسین و حضرت ابوالفضل بود که جلوه معنوی و خاصی به حماسه 9دی سال جاری بخشید و عطر و بوی کربلا با ورود این پرچم، فضای مراسم 9 دی و گرامیداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی را معطر کرد. 

 

وی تصریح کرد: عبور از فتنه ها در نهم دی بدون تردید با الهام گیری از اهداف قیام کربلا انجام شد که اعضای کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سواکوه شمالی، میزبانی از پرچم متبرک حضرت امام حسین و حضرت ابوالفضل را افتخاری مهم می دانند و وظیفه مهمی را برای صیانت از دین مبین اسلام احساس می کنند.