اشتغال‌زایی برای بیش از یک‌هزار نفر افق پیش‌رو کانون شهید علی گرائیلی قائمشهر
اشتغال‌زايي براي بيش از يک‌هزار نفر افق پيش‌رو کانون شهيد علي گرائيلي قائمشهر
مدیر فعال کانون رواق کارآفرینی؛

اشتغال‌زایی برای بیش از یک‌هزار نفر افق پیش‌رو کانون شهید علی گرائیلی قائمشهر

نادعليزاده گفت: اشتغال‌زايي براي بيش از يکهزار نفر با ايجاد گلخانه و فراهم آوردن تسهيلات افق کانون فرهنگي هنري شهيد علي گرائيلي مسجد النبي قائمشهر است که اين فعاليت ها گامي بلند در کارآفريني براي بچه‌هاي مسجد محسوب مي‌شود.
شناسه خبر : 33868 تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۱

«ولی الله نادعلیزاده» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری شهید علی گرائیلی مسجد النبی قائمشهر از کانون های موفق در رواق کارآفرینی است که در سال گذشته، منتخب برتر رواق کارآفرینی طرح ملی ایران قوی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علی گرائیلی مسجد النبی قائمشهر اظهار کرد: این کانون با تبدیل هر خانه یک گلخانه در بیش از 100 روستای قائمشهر گامی بلند در اشتغالزایی و منشا برکات علاوه بر این منطقه در استان برداشت و خانواده های بسیاری در منزل خود، گل پرورش می دهند.

وی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری شهید علی گرائیلی مسجد النبی قائمشهر با ایجاد یکهزار و 110 گلخانه برای یکهزار و 110 نفر تا پایان سال جاری، اشتغالزایی را در افق آینده این کانون دارد.

نادعلیزاده ابراز کرد: پرداخت 160 میلیارد تومان وام قرض الحسنه اشتغالزایی برای علاقه مندان و جوانان جویای کار جهت ایجاد گلخانه یکی از فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید علی گرائیلی مسجد النبی قائمشهر به شمار می آید.

وی گفت: کانون فرهنگی هنری شهید علی گرائیلی مسجد النبی قائمشهر با ایجاد گلخانه های لیموترش، صادارات محصول به کشورهای افغانستان و عراق هم دارد و این مهم نیز در رونق اقتصادی و کارآفرینی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است.

نادعلیزاده اظهار کرد: تسهیلات و تشکیل پرونده برای ایجاد گلخانه در کانون فرهنگی هنری شهید علی گرائیلی مسجد النبی قائمشهر صورت می گیرد که گام مهم و تاثیرگذاری در جهت کارآفرینی محسوب می شود.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهید علی گرائیلی مسجد النبی خرماکلا قائمشهر در سال 1398 جزء کانون های برتر کشور در بخش تحقق شعار سال در طرح ملی فهما و در سال 1399 با حکم حجت الاسلام و المسلمین «حبیب رضا ارزانی»، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور حائز شرایط احراز رواق کارآفرینی از شبستان نوآوری شد.