آزمون مرحله استانی رشته حفظ کل قرآن مسابقات مدهامّتان برگزار می شود
آزمون مرحله استاني رشته حفظ کل قرآن مسابقات مدهامّتان برگزار مي شود
سرپرست ستاد فهما مازندران:

آزمون مرحله استانی رشته حفظ کل قرآن مسابقات مدهامّتان برگزار می شود

حجت الاسلام نعمتي از برگزاري آزمون مرحله استاني رشته حفظ کل قرآن مسابقات مدهامّتان امشب (5 دي) خبر داد و گفت: مهلت شرکت در پانزدهمين جشنواره مدهامّتان تا 24 دي تمديد شد.
شناسه خبر : 33811 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۱

حجت الاسلام «رجب نعمتی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: آزمون مرحله استانی رشته حفظ کل قرآن مسابقات مدهامّتان، امشب (5 دی) با شرکت چهار نفراز متسابقین به صورت مجازی برگزار می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اشاره به اینکه هزار و 42 علاقه مند به وادی قرآن اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان در پانزدهمین جشنواره مدهامّتان نام نویسی کردند، اظهار کرد: مهلت شرکت در پانزدهمین جشنواره مدهامّتان تا 24 دی تمدید شد.

 

وی بیان کرد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی « مدهامّتان» در سه رده سنی زیر هفت سال، 7 تا 16 و 16 تا 30 سال در نظر گرفته شده است که  قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی از رشته های این دوره مسابقات هستند که مسابقه مفاهیم برگزار شد.

 

حجت الاسلام نعمتی ابراز کرد: افرادی که در مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات مدهامّتان در دو دوره گذشته، رتبه اول تا سوم و یا در مسابقات سازمان اوقاف و امورخیریه در دو دوره گذشته، رتبه اول تا پنجم ملی یا بین المللی را کسب نمودند، نمی توانند در همان رشته در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه هر یک از متسابقین به شرط کسب ۷۰ درصد کل امتیازات به مرحله کشوری این جشنواره راه می یابند، گفت: ضبط فیلم به صورت افقی، بدون حرکت، بدون تدوین، بدون استفاده از میکروفن و سیستم صوتی و فقط با صدای بدون افکت قاری باشد.

  

حجت الاسلام نعمتی ابراز کرد: فعالین قرآنی برای کسب اطلاعات بیشتر و بارگذاری فعالیت خود با توجه به تداوم شیوع کرونا به سامانه بچه های مسجد به نشانی /https://bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.