کانون‌های مساجد در نهادینه‌سازی فرهنگ فاطمی در جامعه نقش مهمی ایفا می‌کنند
کانون‌هاي مساجد در نهادينه‌سازي فرهنگ فاطمي در جامعه نقش مهمي ايفا مي‌کنند
امام جماعت کانون زینبیه نکا:

کانون‌های مساجد در نهادینه‌سازی فرهنگ فاطمی در جامعه نقش مهمی ایفا می‌کنند

حجت الاسلام باقري گفت: فرهنگ فاطمي را بايد در جامعه بيش از پيش نهادينه کرد که در اين راستا کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، نقش مهمي بر عهده دارند.
شناسه خبر : 33804 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: حجت الاسلام «یوسفعلی باقری»، شب گذشته (4 دی) در مراسم فاطمیه اول در کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا گفت: حضرت فاطمه زهرا برای صیانت از اسلام، تلاش و ایثارگری های بسیاری را متحمل شد.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: ابعاد زندگی حضرت فاطمه برای آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه به درستی تبیین شود چرا که ادامه اهداف آن حضرت، جامعه را از گزندهای مختلف بیمه می کند.

 

وی اظهار کرد: فرهنگ فاطمی را باید در جامعه بیش از پیش نهادینه کرد که در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به فعالیت در بخش های مختلف، نقش مهمی بر عهده دارند.

 

«محمدعلی باقری» نیز در این آیین سوگواری طی سخنانی به فراز و نشیب های زندگی بی بی دو عالم، صدیقه اطهر اشاره کرد و افزود: تمام زندگی آن حضرت می تواند راهنمای خوبی برای همه اقشار مردم باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا گفت: ام ابیها، حضرت زهرا، الگوی خوبی برای ایثار و گذشت از جان برای بقای دین اسلام است که با برگزاری مراسم های مختلف می توان آن بانوی بزرگوار را معرفی کرد.