اهتمام کانون امام علی اصغر سیمرغ در دستگیری از نیازمندان
اهتمام کانون امام علي اصغر سيمرغ در دستگيري از نيازمندان
با توزیع سبدهای معیشتی؛

اهتمام کانون امام علی اصغر سیمرغ در دستگیری از نیازمندان

کانون فرهنگي هنري علي اصغر سيمرغ با توزيع سبد يلدايي و کمک هاي معيشتي بين خانواده هاي کم برخوردار در راستاي عمل به سفارشات بزرگان دين در دستگيري از نيازمئدان اهتمام ويژه دارد.
شناسه خبر : 33783 تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۹

«عظیم چهارپاشلو» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) ازاستان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری علی اصغر سیمرغ با توزیع سبد یلدایی و کمک های معیشتی بین خانواده های کم برخوردار در راستای عمل به سفارشات بزرگان دین به دستگیری از نیازمئدان در مناسبت های مختلف اهتمام ویژه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری علی اصغر سیمرغ افزود: توزیع 18 سبد کالا در شب یلدا بین نیازمندان از جمله فعالیت های این کانون برای کمک به خانواده های کم برخوردار به شمار می آید.

 

وی اظهار کرد: 12 سبد غذایی با حضور نماینده کانون خدمات رضوی شهرستان سیمرغ، فرمانده پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی ، اعضاء مجمع خیرین و شورای اسلامی روستای شیرخوارکلاء این شهرستان به خانواده های نیازمندان محل اهداء شد.

 

چهارپاشلو بیان کرد: کمک به خانواده های نیازمند به نوعی پیروی از سیره اهل بیت عصمت و طهارت در کمک به نیازمندان است و کانون های فرهنگی هنری مساجد در ترویج این مهم، نقش مهمی بر عهده دارند.