برگزاری نشست‌های تخصصی کتاب در حوزه خانواده افق آینده کانون جوادالائمه سوادکوه شمالی
برگزاري نشست‌هاي تخصصي کتاب در حوزه خانواده افق آينده کانون جوادالائمه سوادکوه شمالي
مدیر کانون فعال در رواق کتاب؛

برگزاری نشست‌های تخصصی کتاب در حوزه خانواده افق آینده کانون جوادالائمه سوادکوه شمالی

زارع گفت: کانون فرهنگي هنري جوادالائمه حسينيه امام جعفر صادق سوادکوه شمالي جهت گسترش فرهنگ کتابخواني برنامه هاي مختلفي را در طي سال انجام مي دهد که برگزاري نشست تخصصي کتاب در حوزه خانواده افق آينده اين کانون به شمار مي آيد.
شناسه خبر : 33761 تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

«مرتضی زارع» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سوادکوه شمالی فعالیت های مختلف هنری، اجتماعی، فرهنگی، قرآنی و ... را در دستور کار دارد که ترویج فرهنگ کتابخوانی از عمده ترین برنامه های این کانون به شمار می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه کتابخانه این کانون با بیش از 350 جلد کتاب با موضوعات کودک، مذهبی، روانشناسی و ... پذیرای علاقه مندان به کتاب در طول سال است، اظهار کرد: این کانون همچنین مسابقات مختلف کتابخوانی، برنامه قصه گویی به زبان محلی مازندرانی، داستان خوانی، نمایش محلی،  تولید نماهنگ با عنوان «قاصدک کتاب»، مسابقه نقاشی، پاسخگویی به شبهات سیاسی و اعتقادی در طرح پیوند مدرسه و مسجد و ... را انجام می دهد.

 

وی بیان کرد: اقشار مختلف مردم و همچنین دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه جهت مطالعه کتاب از فضای کتابخانه کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سوادکوه شمالی استفاده می کنند.

 

زارع ابراز کرد: معرفی خلاصه کتاب توسط کودکانی که کتابی از کتابخانه را به امانت گرفتند در دو دقیقه برای کودکان دیگر یکی دیگر از فعالیت های کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سوادکوه شمالی جهت نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی است.

وی گفت: برگزاری نشست تخصصی کتاب در حوزه خانواده افق آینده این کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سوادکوه شمالی به شمار می آید که برای بانوان برنامه ریزی شده و در آینده نزدیک به مرحله اجرا در می آید.

 

زارع اظهار کرد: توسعه و تجهیز کتابخانه کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سوادکوه شمالی به میز و صندلی بیشتر، ویدئو پروژکتور و سیستم رایانه از برنامه های آینده این کانون محسوب می شود.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سوادکوه شمالی در یکی از مناطق کمتر برخوردار قرار دارد، گفت: کتابخانه این کانون به عنوان مکان مناسب جهت هر چه بیشتر ترویج مطالعه بین آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان نیازمند توجه بیشتر مسئولین است.

 

زارع ضمن قدردانی از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و خیرین جهت اهدای کتاب به کانون فرهنگی هنری جوادالائمه حسینیه امام جعفر صادق سوادکوه شمالی اظهار امیدواری کرد که با تجهیز هر چه بیشتر کتابخانه های کانون های مساجد شاهد ارتقای آمار مطالعه در کشور باشیم.