اعضای کانون شهید صمصام‌طور با خانواده شهید «محمد عارف کاظمی» دیدار کردند
اعضاي کانون شهيد صمصام‌طور با خانواده شهيد «محمد عارف کاظمي» ديدار کردند
در راستای سه شنبه های تکریم صورت گرفت؛

اعضای کانون شهید صمصام‌طور با خانواده شهید «محمد عارف کاظمی» دیدار کردند

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهيد صمصام طور مسجد جامع سيمرغ با خانواده شهيد «محمد عارف کاظمي» در راستاي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم، ديدار و گفتگو کردند.
شناسه خبر : 33728 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

«سید امین هاشمی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع سیمرغ علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی، اشاعه ارزش ها را در دستور کار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صمصام طور مسجد جامع سیمرغ افزود: اعضای این کانون با خانواده شهید «محمد عارف کاظمی» در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم، دیدار کرده و گفت‌وگوی صمیانه ای داشتند، همچنین محفل انس با قرآن در منزل این شهید برگزار شد.

هاشمی اظهار کرد: خانواده معظم شهدا بدون تردید صبوری حضرت زینب (س) را الگوی خویش قرار دادند و تمام آحاد جامعه باید ادامه دهنده اهداف شهدا تا پای جان باشند.

 

وی بیان کرد: همه اقشار جامعه باید تکریم از خانواده شهدا را یک وظیفه بدانند و در مناسبت های مختلف با آنها، دیدار و گفت و گو داشته باشند که در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد در طرح ملی سه شنبه های تکریم به انجام این وظیفه، اهتمام دارند.

 

گفتنی است پاسدار شهید «محمد عارف کاظمی» متولد سال 1380 شهرستان سیمرغ در 18 سالگی شربت شهادت نوشید.