لزوم توسعه محافل انس با قرآن و قرائت های مجلسی در سراسر استان
لزوم توسعه محافل انس با قرآن و قرائت هاي مجلسي در سراسر استان
استاندار مازندران:

لزوم توسعه محافل انس با قرآن و قرائت های مجلسی در سراسر استان

حسيني پور گفت: بايد محافل انس با قرآن و قرائت هاي مجلسي را در سراسر شهرستان هاي استان مازندران توسعه دهيم و نمونه منحصر به فردي در موضوع گردشگري باشيم.
شناسه خبر : 33460 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: « سید محمد حسینی پور» امروز پنجشنبه (25 آذر) در آئین اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده شانزدهمین جشنواره ملی و بین‌المللی تلاوت‌های مجلسی به میزبانی مازندران در کانون فرهنگی هنری مصلی قائمشهر طی سخنانی گفت: استان مازندران، مهد دلیران با تقدیم بیش از ده هزار شهید، رتبه سوم را در کشور در بحث قرآنی داشته و این مایه مباهات استان است که در بحث قرآن به ویژه جوانان، فعال در این عرصه هستند.

 

استاندار مازندران اظهار کرد: وظیفه داریم که در جهت ترویج احکام نورانی قرآن در استانی که استان گردشگری و نمادی از گردشگری جهان اسلام است و در کشوری که به عنوان ام القرای جهان اسلام محسوب می شود، تلاش داریم که استان مازندران را به عنوان گردشگری جهان اسلام جانمایی نماییم.

 

حسینی پور بیان کرد: باید محافل انس با قرآن و قرائت های مجلسی را در سراسر شهرستان های استان مازندران توسعه دهیم و نمونه منحصر به فرد باشیم.

 

وی ابراز کرد: یکی از مواهب الهی در این استان وجود شخصیت های بزرگ عالمان دینی نظیر آیت الله جوادی آملی، آیت الله محمدی لاینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و علمای بزرگ دیگر است.

 

حسینی پور گفت: نورانیت قرآن را در استان به مسیری برسانیم که شاهد نورانیت قرآن در استان باشیم.